Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Boekentopic - deel 2

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Kuikentje

Boekentopic - deel 2

Bericht door Kuikentje »

Zo, weer een nieuw topic om je favoriete boeken te plaatsen.

Veel leesplezier!


Grtj
kuikentje
Rekkelgnid

Bericht door Rekkelgnid »

Dag allemaal,

Ik ben nu bezig met chateau fatale, van Ilja Gort,
Leest lekker weg! En weer eens wat anders van hem!

Maar het Merlot mysterie, hilarisch! En zeker voor de francofiel!

:D:D:D groetjes!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Merlot Mysterie is ook van Ilja Gort? Ben namelijk best een beetje francofiel... :D
Rekkelgnid

Bericht door Rekkelgnid »

Hey leeuwtje,

Ja dat is ook van Ilja Gort, en hij heeft het herschreven, het heet nu de geluksvogel. Erg leuk!

En dan nog eentje, de vrouwenalagerij, ook van Ilja Gort,
Ik waan mij meteen in Frankrijk!

Veel lees plezier!
Sharon

Bericht door Sharon »

Ik ben bezig in Te koop van Eva Monte.
Meesleppende thriller met een vlotte leesstijl!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Oooow, Eva Montes "Te koop" is 1 van de volgende boeken op mijn lijst! Ben nu net begonnen in weer een Corine Hartman, maar ik ben nu al nieuwsgierig naar mijn volgende leesvoer, haha!

En ik moet dus gaan zoeken naar "De geluksvogel"? Dat is verder wel gewoon hetzelfde boek?
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

[B]Duivelsadem van Clive Cussler[/B] gelezen. Zeer spannend boek, echt een Actie en Thriller want er vallen veel doden en gewonden en het is spannend hoe het afloopt. Altijd mooi om te lezen hoe actieheld Dirk Pitt de raadsels weer oplost en alles ternauwernood overleeft. De schurk wordt uiteraard met zijn snode plannen gedwarsboomd, dat feest gaat niet door en de wereld wordt voor de ondergang gered.
Voorspelbaar? Nee hoor, blijft leuk!

[B]40 van Saskia Noort[/B] gelezen. Klein boekje met een samenvatting van haar columns. Heerlijk herkenbaar voor de vrouwen rond die leeftijd met (of zonder) kinderen. Aanrader voor in het zonnetje in de tuin of bij het zwembad misschien?
Rekkelgnid

Bericht door Rekkelgnid »

Zo dankzij de warmte, en een schub heb ik weer veel tijd om te lezen, en wat?

Nou, ik reis alleen van samuel Björk, een hele spanende Scandinavische thriller! Lekker te lezen!

Ook heb ik koekoeksjong gelezen, Robert galbraith ( j.k. Rowling)
Spannend, wel een beetje langdradig..... Maar lekker gelezen,

Hopelijk maak ik mensen weer blij met deze twee tips.....

Fijne dag!
Groetjes Eveline
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Samuel Bjork heb ik ook pas gelezen, las heerlijk weg! En onlangs het nieuwe boek van Hilde VanderMeeren met veel plezier gelezen. Ik heb een hoop fijne boeken in de wacht staan. :-)
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Tijdens mijn vakantie echt superveel gelezen:

[B]Marc Marie Huijbreghts - In stukjes[/B]
Eerlijk verhaal over zijn leven (denk ik toch) komt zo over. Ik zou nooit mijn verhaal zo eerlijk op papier durven zetten, heel moedig.

[B]Ernest van der Kwast - De IJsmakers[/B]
Je krijgt meteen trek in Italiaans schepijs. Leuk boek over de historie van de Italiaanse families. Leest als roman goed weg.

[B]Veronica Roth - Opstand (deel 2 van trilogie)[/B]
Zeer spannend. Maakt me nieuwsgierig naar het 3e en laatste deel.

[B]Suzanne Vermeer - Apres ski[/B]
Sneeuwverhaal lezen in de zomer is een beetje vreemd, maar wel lekker (spannend).

[B]Simone van der Vlught - Op klaarlichte dag[/B]
Spannend verhaal dat toch weer heel anders (af)loopt als je vooraf denkt. Erg goed geschreven. Aanrader!

En de zomer is nog lang niet voorbij....
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp