Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik heb gisteren een tweedehands handbike gekocht en laten monteren. Gisteravond al meteen uitgeprobeerd naar een verjaardag; heerlijk om niet afhankelijk te zijn van een bus heen en taxi terug.

Maar nog mooier; net heb ik even uitgeprobeerd of ik er ook een 'fietstochtje' mee kon maken. Ik woon vlak bij een mooi natuurgebied, waar perfecte fietspaden doorheen lopen. Daar fietste ik altijd al graag een rondje; je kan daar (op rustige momenten) op vol tempo mooie tochtjes maken en zo Belgie binnen rijden. Maar ik had daar natuurlijk al een jaar of twee niet meer gefietst.

En net, met de handbike, was ik weer :) Je kan daar kilometers niemand tegen komen. Maar de enkele tegenligger die ik had moest oppassen dat hij mijn big smile niet tussen zijn spaken kreeg :D Heerlijk!!! :goed:
klooriaantje

Fijn is dat Hé

Bericht door klooriaantje »

Fijn is dat Hé

:D:D:cool:
Nessa

Bericht door Nessa »

Vanochtend vertelde de neuroloog dat mijn MRI geen verslechteringen liet zien tov 3 maanden geleden.

Ik ben zo opgelucht!
Ook betekent het dat ik voorlopig dus niet aan medicatie hoef te denken.
Sara

Bericht door Sara »

Wij hadden een heerlijk weekend met vrienden en familie. Prachtig weer, veel plezier samen, lekker gegeten en ook nog gewandeld. Alleen al om dat dat laatste nog steeds lukt ben ik iedere keer weer opgetogen :).

En door jullie spetterend positieve berichtjes hier wordt m'n big smile nóg veel groter :D
Klick

Bericht door Klick »

vandaag een sporadische top dinsdag :D
een dinsdag met wat energie om te besteden :haha:
lekker man :D meestal ben ik op dinsdag niet vooruit te slepen, maar nu kon ik amper stil zitten..
ja vanmorgen had ik wat moeite wakker te worden, maar toen ik eenmaal wakker was :D:D:p:D:D
Draakje

Bericht door Draakje »

Vandaag 21 jaar getrouwd.

Ook al waren we twee 'jonkies' toen we ja zeiden tegen elkaar, en hadden zoveel mensen hun bedenkingen.
Klick

Bericht door Klick »

o yesssss
de mg spray helpt mn vitamine D ophogen
eindelijk is mijn vit D 101
het kan dus toch :D
:feest:
Sharon

Bericht door Sharon »

Dat zijn goede berichten Klick! :goed:
Draakje

Bericht door Draakje »

Voorzichtig juichje.

Vorige week een van de welbekende keukentafelgesprekken gehad met een WMO dame van de gemeente. Over een traplift, want ook al gaat het vooruit lopen wel, benen optillen om de trap op te komen gaat soms wel, soms niet.

Ze was vrij positief. Vandaag kwam de brief die ik getekend terug moet sturen. Zij heeft een positief advies afgegeven voor een traplift. Nu dus afwachten wat de gemeente gaat doen, maar ervaring leert me dat die advies meestal overnemen.

We houden vingers en tenen gekruist!
Klick

Bericht door Klick »

ik heb een topdag yesss :feest:
beetje last van geluiden.. maar heel actief geweest :D
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp