Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Draakje

Bericht door Draakje »

Niet meer een voorzichtig juichje!

De brief van de gemeenete met beslissing over aangevrgaagde traplift is nog niet binnen maar net was er een meneer om de maten van betreffende traplift langsgeweest voor maten en kleuren e.d.!

Ik ga er maar van uit dat er toestemming is verleend en dat de post laat is. :D
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Een van mijn buren heeft de houten vloer voor me gelegd. Ik had het hout al jaren in huis, maar ik had al meteen na aankoop te weinig energie om het te leggen.
Het is kersenhout. Elk stukje heeft een andere kleur en ze zijn allemaal even mooi.
Klick

Bericht door Klick »

nog even genieten van het weer de aankomende dagen :D
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik doe met je mee Klick :D
Draakje

Bericht door Draakje »

Er is net een dame geweest om de traplift helemaal in te meten. Nu is het wachten op lever / plaatsings datum.

YAY

Heb er echt dagen bij dat het niet lekker gaat, dus dan is die vrijheid die ik heb om ook boven iets te kunnen doen als ik alleen thuis ben erg fijn.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Ik had zelf kunnen gaan, maar de thuisbegeleider heeft me even een lift gegeven naar de huisarts. En om te vieren dat mijn vloer nu klaar is, had ze een gebakje en een pannenkoek meegebracht.
Ziek zijn heeft ook voordelen :-)
Klaartje

Stoel met wielen

Bericht door Klaartje »

Stoel met wielen

Joepie! Vandaag werd ik eindelijk gebeld dat m'n op maat gemaakte rolstoel met electrische ondersteuning over 2 weken wordt bezorgd! Was 1e week van mei aangevraagd en het zou zo'n 3 maanden duren zeiden ze toen...
Kan ik eindelijk weer lekker zelf de deur uit!
Billy

Bericht door Billy »

Ik moest een nieuw bed. Wilde een afwijkend maat, spijltjes voor als het slecht gaat om me om te draaien, genoeg ruimte eronder en een hoge instap.

De seniorbedden vind ik maar lelijk en duur :o. Dus geïnspireerd door Google mijn eigen bed getekend, hoop gereken en getel... Maar bij het in elkaar zetten vandaag, bleek alles te kloppen :joepie:!

[IMG]http://i64.tinypic.com/2m7ix4o.jpg[/IMG]
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoe inventief. :goed: Is je eerste nacht goed bevallen? :slapen:

(En ja, senioren bedden zijn o.h.a. foeilelijk en belachelijk duur. :slecht: )
Billy

Bericht door Billy »

Nou... Mijn lichaam lijkt te voelen dat ik een stuk hoger lig ook al zie ik dat niet :haha:. Of dat een soort van placebo is en gewoon wennen :???:

Maar het voelt een soort van duizelig? Weet niet wat het het beste omschrijft ;). Maar het voordeel is, ik zou hem nog altijd lager kunnen zetten. Dan kan het logeerbed er wel niet onder, maar dat lossen we dan ook wel weer op :cool:.

Ik lig ook wel erg hoog. Want de tekening klopt, wat erg meeviel maar het matras eindigde wel wat hoger hihi.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp