Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Job

Bericht door Job »

😄
Knillis

Bericht door Knillis »

Een heel fijne reden om dit topic weer eens even ophoog te halen.

Vandaag is de beslissing gevallen mijn huidige scoot (na 15 jaar scootmobiel te hebben gereden) weg te doen en in plaats daarvan een driewieler met electrische ondersteuning aan te schaffen.

Het is een van Raam easy rider geworden, geen nieuwe maar een mooie tweedehandse. :feest:

Het is een forse financiele “aderlating” maar ik ben er heel erg blij mee en hoop er voorlopig de komende jaren mee uit de voeten te kunnen.

Maandag wordt de scoot meegenomen en wordt de fiets gebracht. Feestelijke gevoel dus, van mij mag het morgen best weer maandag zijn. :haha:

Toch weer een beetje meer lichamelijke beweging!
Klick

Bericht door Klick »

fijn mooie dingen vieren.. die had ik ff nodig :cool:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Wat fijn, Knillis! Ik wens je alvast veel fietsplezier!
april

Bericht door april »

Die heb ik ook Knillis! Heel fijn apparaat, blij mee.
Knillis

Bericht door Knillis »

Helemaal in feest stemming. Gisterenavond op de driewielfiets naar het centrum geweest en daar heerlijk gegeten. Het was gewoon een zo vreselijk geweldig super gevoel op eigen kracht heerlijk gefietst voor het eerst in 15 jaar.

:girlpower::joepie::feest:

Ik zit er nog van na te genieten! :haha::haha::D
Sara

Bericht door Sara »

Wat gaaf Knillis! Het plezier spat van je bericht af :).
Suzan

Bericht door Suzan »

Wat fijn, Knillis. Dat kunnen ze je niet meer afpakken. :cool:

En nu je weet dat het kan, ga je natuurlijk veel vaker lekker alleen op sjouw. Dan is een klein boodschapje zo snel even gedaan.
Echt weer een stukje vrijheid terug. :girlpower:
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik kon er altijd wel zelfstandig op uit hoor maar dan met de auto of met de scootmobiel, dus wat dat betreft kwam ik niets te kort. ;)

Na 15 jaar scooten is veilig fietsen weer mogelijk misschien dankzij de Fampyra.

Het zelf bewegen geeft echt een “overweldigend” goed gevoel. Ik kan als het nodig is de electrische ondersteuning inschakelen maar zo lang dat niet nodig is fiets ik liever op eigen kracht.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ah. Ik dacht dat je eigenlijk alleen nog met de rolstoel/scoot + auto zelf op pad ging.
En dan is "effe de fiets pakken" gevoelsmatig toch sneller gedaan, leek me.
Niks geen gedoe met de tillift, etc.

Maar maakt ook niet uit, het is allang mooi dat je weer kunt fietsen, nu. :ja:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp