Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

Ook blij

Bericht door Fratema »

Ook blij

Infuus liep als een trein
Bloeddruk keurig 138 93

Nu wachten op de taxi
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik vind mezelf best wel een beetje stoer. Heb een accuboormachine gekocht voor mezelf! :yes:

En ja, het is maar een goedkoop ding, maar volgens de recensies die ik uiteraard eerst opgezocht had voor ik 'm aanschafte, voldoet 'ie prima voor die enkele keer dat ik het nodig zal hebben.

Het is puur voor zo nu en dan een gaatje boren/wat schroeven draaien meer niet.
Zodra er serieus geklust moet worden haal ik er echt wel iemand bij met degelijk kwaliteits-gereedschap.

Maar ik kan nu tenminste iets bevestigen als ik dat wil zonder dat ik gelijk het hulpeloze vrouwtje uit moet hangen die een man nodig heeft om zo'n power-tool aan te leveren en vast te houden.
Kan ik zelf (nu) ook. :girlpower:

Ik ben al een tijdje zo langzaam maar zeker m'n gereedschappen aan het uitbreiden, en zo koop ik er elke keer weer wat bij. ;)
Volgende week maar eens wat boortjes en bitjes er bij kopen...
Klick

Bericht door Klick »

ben blij voor je :D heerlijk onafhankelijk
Fratema

Superman...

Bericht door Fratema »

Superman...

Uitzonderlijk fit opgestaan vanochtend

Wakker gemaakt door de wekker !!!!!!!!!!!!! gebeurt me zelden, meestal ben ik half 6 al wakker

Ik liep in 1½ minuut van bed naar de traplift, kost me normaal gesproken zeker 2 of 3 x zo lang.

What's the buzz...???
Elenitsa

Bericht door Elenitsa »

Fijn Fratema!
Klick

Bericht door Klick »

:feest::feest:
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

Heb vandaag het verpleeghuis verlaten, nu weer lekker thuis. Wel voorlopig rustig aan doen.
Sara

Bericht door Sara »

Ow, da's in ieder geval een stap in de goeie richting, Annemarie. Wat fijn!
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Heel fijn! Lekker weer op je eigen bank en in je eigen bedje. :)
Klick

Bericht door Klick »

lekker al je eigen dingetjes om je heen... geniet ervan!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp