Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Sara

Bericht door Sara »

Hij is mooi, en je logeerbed eronder is natuurlijk hartstikke handig👍. Hopelijk went het hoger slapen snel!
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik vind hoog slapen erg fijn. Zeker met het opstaan is het reuze makkelijk vind ik.

In onze caravan is het bed zelfs nog iets hoger dan thuis.

Hopelijk went het hoger slapen snel, het is een prachtig mooi bed geworden! Knap werk.
Billy

Bericht door Billy »

Dank je, hij is nu alleen zo hoog dat het net niet bilhoogte is ;)
Klick

Bericht door Klick »

creatief en handig wauw :ogen:
Billy

Bericht door Billy »

Heb hem zelf niet in elkaar gezet hoor, heel klein beetje geholpen als opzichter :D

Dank je
Draakje

Bericht door Draakje »

Traplift komt woensdag al!

Kreeg te horen dat het 6 tot 8 weken zou zijn, maar het is dus maar 3 weken en een paar dagen.
Billy

Bericht door Billy »

Wat fijn
Lanah

Bericht door Lanah »

Vanmiddag naar Welzorg in Den Bosch geweest.
Het 7 jarige zadeltje van de Segway begon te scheuren. En omdat dit een speciaal model is (soort banaan) kan ik die niet effe bij de fietsenmaker kopen.

Geweldig geholpen door Jordi die een iets ander zadeltje erop heeft kunnen zetten. En de prijs viel ook nog eens ontzettend mee.

Ik ben er erg blij en hoop er zeker nog 7 jaar mee te rijden.
Klick

Bericht door Klick »

mn dip gedeeld in het klaag topic.. dus nu mn up ook delen :cool:
het voelt alsof ik er weer ben.. erbij.. hehe de zon doet wonderen en de wolken ..bleh.. ben blij met dit moment en ga ervan genieten :zon:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik ben sinds vorige week woensdag weer thuis :goed:
De revalidatie was helaas (net als poliklinisch bij datzelfde revalidatiecentrum) niet echt een hoogstandje of succes te noemen. Ik kan nog steeds niet lopen.
In de kliniek was niet de kennis aanwezig om de spasmen te reduceren. Poliklinisch wel, maar daar kon je vanuit de kliniek weer geen beroep op doen :???: De dag na mijn vertrek meteen de afspraak met de poliklinisch revalidatiearts gehad, en zij gaat na of er wat aan de spasmen kan worden gedaan. Nu hopen dat er wat mogelijk is, en anders naar het Radboud om te kijken of ze er daar wel wat mee kunnen.

Maar ik ben in elk geval thuis, en weer aan het werk :D
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp