Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Bericht door Klick »

wat een goed nieuws!
je bent er nog niet maar ieder succes moet je vieren :D
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Wat fijn dat je weer thuis bent, Jrs77! Geniet er van!
Misschien een idee om een ander revalidatie centrum op te zoeken, of is dat lastig? Je ervaringen met dit centrum zijn niet echt geweldig, en het is zonde van je tijd als het je niks of weinig oplevert.
tracy

Bericht door tracy »

:goed::goed:
Fratema

Nachtelijke pijn grotendeels weg!

Bericht door Fratema »

Nachtelijke pijn grotendeels weg!

Ik heb nu 4 nachten geslapen op de stevige pijnstiller Tamagol (is morfine light). Vanwege maanden heftige hielpijn. En het werkt! Ik afgelopen nacht voor het eerst in maanden doorgeslapen.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

@fratema: :knuffel::knuffel:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Fratema;1096115]Vanwege maanden heftige hielpijn. [/QUOTE]
Heb je echt pijnlijke, wat beschadigde (rode of ruwe) plekken op je hiel of is het een zenuwpijn?
Suzan

Bericht door Suzan »

Even googlen op [URL="https://duckduckgo.com/?q=hielspoor&t=f ... 0-7&ia=web"]Hielspoor[/URL]. :cool:
Tevy

Bericht door Tevy »

Wat fijn, Jrs77, dat je weer thuis en aan het werk bent!

Vervelend dat er niet onderling gecommuniceerd en afgestemd scheen te kunnen worden bij het revalidatiecentrum. Het blijft toch op zijn minst raar te noemen dat je ze zelf moet influisteren wat ze het beste met je kunnen doen.:huh:.

Yes Fratema, (door)geslapen, wat een opluchting! :yes:
Fratema

Klusserdeklus

Bericht door Fratema »

Klusserdeklus

Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens aan het schilderen geweest. De vloer van het toilet zag er niet meer uit, zo ook het deurkozijn. Heerlijk bezig geweest en het resultaat is super. Blij en trots :)
Knillis

Bericht door Knillis »

Knap werk Fratema, je mag heel trots zijn op jezelf! :goed: ik doe het je niet na. Nu lekker genieten van een mooi geschilderde wc.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp