Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
annette54

Bericht door annette54 »

heel blij: op internet zocht en vond ik paarse leggings, wel prijzig maar ik had er al zo lang naar gezocht.
bleken ze uit china te moeten komen, en moest ik er weken op wachten.
prachtig paars en gevoerd met kashmir !!
vandaag voor het eerst aan en wat zitten ze heerlijk warm. ik heb zelfs warme benen en dat is nog geen andere
legging, maillot, lange broek gelukt.
kortom: ik ben heel blij!:D
wilm

Bericht door wilm »

annette54 ben beniewd dan welke en waar gekocht. Zoek ook, altijd koude benen nl
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik zie hier zoiets: [URL="https://www.grandado.com/products/muqge ... 0272247902"]https://www.grandado.com/products/mu...29410272247902[/URL]

Ze zeggen dames-legging, maar ik zie op de foto's alleen maar inimienie tengere Aziatische meisjes van 11 met spillebeentjes staan... Dus of daar Europese vrouwen in ook in passen... :hmmm:

Ze zien er wel heel warm uit, trouwens hoor.
Klick

Bericht door Klick »

wilm

Bericht door wilm »

dank jullie wel voor sites
Klick

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Klick »

ik ben blij met het nieuwe forum!!
ik hoop dat het weer drukker gaat worden
:feest: :feest: :feest:
Spunky

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Spunky »

Vanmiddag telefonisch bevestigd gekregen, ik ga v.a. maandag huishoudelijke hulp krijgen.
Drie uur per week :P ....
En de gemeente had ook nog iemand die zich aangemeld had als vrijwilliger , om mensen te helpen in hun tuin en die komt morgen.............. :groots:
Valt echt zo'n last van mijn schouders... zo blij....
D-Cheryl

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door D-Cheryl »

Wat fijn Spunky! :klap:
Klick

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Klick »

dat is goed nieuws! 8-)
Spunky

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Spunky »

ja, hè......

Vanmorgen is hij geweest en de tuin ligt er beter bij dan dat hij in tijden gedaan heeft.....volgende week komt hij weer langs om de laatste dingetjes te doen.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp