Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
kaasje

Bericht door kaasje »

KAn me voorstellen Fratema dat je blij bent.
Heb ze nu een week.
Ben blij met ze hoor.
Maar zal nog blijer zijn als ik ze zie vertrekken!
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Kaasje, nou maar hopen dat jouw man dit forum niet leest wat betreft jouw geheimpje....
kaasje

Bericht door kaasje »

Ik weet eker dat hij niet op dit forum leest anders had ik het hier nooit geplaatst!:D
Fratema

Bericht door Fratema »

Blij want m'n hechtingen zijn eruit, duim voel zo goed als goed, hooglaagbed is vanmiddag weer opgehaald door Kwelzorg en ik ga maandag weer naar m'n werk....

En ik heb er zooo tegenop gezien. Maar het stelt geen <PIEP> voor
janna67

Bericht door janna67 »

top!! fratema
kaasje

Bericht door kaasje »

HEt gaat echt gebeuren!

Straks komen er stiekem twee collega's van mijn man langs om even te bekijken wat er gedaan moet worden.

Dus jippie ze gaan hem echt helpen om wat klussen in de tuin af te ronden!

Als ik een rondedansje zou kunnen maken was ik daar nu mee bezig!:yes::feest:
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Vandaag post gekregen van Argonaut dat ik mn OV-begeleiderskaart krijg.. Nog meer vrijheid om verder te reizen.. :D

Binnen 4 weken is hij binnen en kan ik ook met het OV weg :).. Heerlijk vooruitzicht :)
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Fijn Kaasje. Er bestaan nog echte vrienden! :haha:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Niet alleen echte vrienden, maar ik vind het ook een briljante actie van jou, Kaasje:goed:

Dribbel: Heerlijk dat je zo weer verder op pad kan! Nog 4 weken om leuke plannen te maken :D
april

Bericht door april »

Jongste dochter geslaagd voor HBO pedagogiek. Prachtige cijfers en een baan :wauw:

Zo blij!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp