Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

Bericht door Fratema »

Heel blij voor jullie !!!!!!!!!!!!!!
Wilma24

Bericht door Wilma24 »

Ik kom ook even juichen. Toen ik afgelopen zomer bijna niet meer kon lopen en de diagnose MS kreeg, dacht ik dat skiën er ook niet meer in zou zitten. Maar na uitgebreide revalidatie en veel doorzetten, heb ik deze week lekker geskied in Oostenrijk. Wel enorme angst moeten overwinnen, maar het ging uiteindelijk echt lekker. Na de eerste bochten wel een traantje gelaten. Wat er verder ook gebeurt, dit pakt niemand me meer af :D
Suzan

Bericht door Suzan »

Goedzo. Nooit opgeven en je er maar bij neerleggen. Dat kan altijd nog als je na veel pijn en moeite het echt onder ogen moet zien en echt geen enkele keus hebt. ;)

Maar fijn door gaan met sterker en sterker worden. :girlpower:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Wilma24;1101040]Wat er verder ook gebeurt, dit pakt niemand me meer af :D[/QUOTE]
Goed bezig!!!! :goed::goed:
Klick

Bericht door Klick »

Geweldig!

dat type traantjes had ik in een buitenlandse supermarkt.. 1 zonder heel lawaaierige koeling en zonder geluid.. zal er vast heel suf uit hebben gezien :haha: maar ik heb ze graag :haha:
Fratema

Rolstoel grondig gerepareerd

Bericht door Fratema »

Rolstoel grondig gerepareerd

Na 6300 km was hij inwendig behoorlijk vervuild. Is nu schoongemaakt + nieuwe acculader en als het goed is kan hij nu weer fatsoenlijk 20 kilometer rijden

Maar eerst een dag, avond en nacht opladen

Kwelzorg is zijn K weer kwijt :joepie:
klooriaantje

Hier is het nog nooit een echte Kwelzorg geweest,Alleen Telefonisch

Bericht door klooriaantje »

Hier is het nog nooit een echte Kwelzorg geweest,Alleen Telefonisch

[QUOTE=Fratema;1101122] Kwelzorg is zijn K weer kwijt :joepie:[/QUOTE]

Ja ze zijn/Proberen hun Leven te Beteren :D
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik lees net in de krant hier dat onze gemeente met ingang van 1 oktober as de mogelijkheid geeft om de gebruiker van hulpmiddelen zelf te laten kiezen uit drie firma's.

Als je dus ontevreden bent over de dienstverlening kun zou je na een half jaar kunnen overstappen op een ander bedrijf.

De gemeente hoopt zo de concurrentie en voortvloeiend daaruit de dienstverlening naar de klanten toe te verbeteren.

Het schijnt tevens de bedoeling te zijn dan de gemeente alle hulpmiddelen aanschaft en dus eigenaar is zodat bij een eventueel faillissement van een bedrijf iemand de rolstoel niet kwijt is.

Hoe het verder precies allemaal geregeld is weet ik nog niet maar ik denk dat het wel een verbetering zou kunnen geven.
Billy

Bericht door Billy »

Dat klinkt goed. Moeten ze eigenlijk eens wat harder hun best gaan doen.
Fratema

Welzorg blijft Kwelzorg grrrrrrrrrrrr

Bericht door Fratema »

Welzorg blijft Kwelzorg grrrrrrrrrrrr

O wat slecht :boos::boos::boos::boos:

Vanochtend moest ik naar de stad. Blijkt mijn elro echt verschrikkelijk te rammelen, wiebelen en schudden! En dat niet alleen, hij ratelt als een gek, links achter.

Prutswek dus

Maandagmiddag, ergens tussen 12 en half zes komen ze kijken en naar ik hoop repareren. Goed repareren, welteverstaan

Welzorg, met de W van Waardeloos
Opnieuw schiet mijn fysio er dus bij in, denk ik. En ik heb het zo hard nodig momenteel :huilen:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp