Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Annemieke

Bericht door Annemieke »

:bloem::joepie:
kaasje

Bericht door kaasje »

Yessssssss.

De thuiszorg is nu in ieder geval voor een week in de wacht gezet.
Ga de komende week kijken of het me inderdaad weer goed lukt alles zelf te doen op een veilige manier.

Zo niet is het een telefoontje en dan zijn ze er weer.

Ik ben nog lang niet weer helemaal ok. Kan nog steeds niet lang zitten.

Maarrrrr er zit weer wat beweging in mijn lijf
En sinds ik gestopt ben met de diazepam kan ik weer normaal nadenken en handelingen die ik moet doen bedacht en gepland uitvoeren.
En ik ben niet meer zo idioot duf en dizzy

En daarnaast af en toe nog wat hulp van mijn man en kids.

De eerste stap naar mijn eigen regie is weer gezet.
Nu nog zorgen dat ik van dat bed af kom en weer langer dan een paar minuten kan zitten.
En dat vraagt of om heeeeeel veel geduld (kan zelfs wel bijna een jaar gaan duren dan volgens de HA :nerveus:)
Of 17 september in Tilburg de juiste chirurg treffen die durft te opereren.

Lng verhaal toch nog.
Maar het belangrijkste ik kan en mag mijn eigen kont weer wassen :haha:
Fratema

Superblij want we hebben vandaag een "nieuwe" auto gekocht

Bericht door Fratema »

Superblij want we hebben vandaag een "nieuwe" auto gekocht

Zo'n eentje als deze (zelfs de kleur komt overeen):
[URL="https://youtu.be/IQyl6cf54nU"]https://youtu.be/IQyl6cf54nU[/URL]

Onze huidige auto is echt totaal op, is onveilig en komt niet meer door de APK. Maar ja, een 13 jaar oude Hyundai Accent met 184000 op de teller... Deze Opel is een stuk hoger zodat ik weer fatsoenlijk kan in- en uitstappen + meer controle heb over het wisselen van gas naar rempedaal of andersom. Ik hoop nog een hele tijd mee te kunnen blijven rijden dus over een week ga k de fysio weer oppakken. Want het lopen gaat nu wel heeel erg moeilijk :(
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Gefeliciteerd !

Riwidi
dribbel77

Het roer om

Bericht door dribbel77 »

Het roer om

Vandaag opgegeven voor een thuiscursus van de NHA. Te weten webdesign. Dit heb ik altijd al willen doen en nu ga ik er dan eindelijk aan beginnen, en wie weet kan ik het in de toekomst nog in de praktijk gaan brengen.

En ben ik klaar met deze cursus dan ga ik verdee met een gevorderde cursus. Heb er heel veel zin in :D

Naar ik doe het vooral omdat ik mezelf zo wat nuttiger maak dan ik nu doe. Zit me af en toe echt te vervelen in huis. Nu hen ik een doel. Mn certificaat halen over 10 maanden.. En ik ga het hale, ik voel het :D (positive thinking)...
Sara

Bericht door Sara »

Hé wat leuk :). Zet 'm op!

Heb je al een idee wat je straks met je kennis gaat doen?
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Niet echt, maar dat ik wel als ik klaar ben.. :)
kaasje

Bericht door kaasje »

Soms kunnen mensen zo geweldig zijn!

Zoals al eerder geschreven ben ik samen met collega's van mijn man bezig om mijn man te verrassen.

Ze komen met een heel stel de tuin voor een groot deel afmaken.

De 26e is het zover.

De materialen zijn geregeld.
De buurman die dat voor me regelt gaat bij zijn leveranciers hemel en aarde bewegen om de bij uitzondering op zaterdag te leveren.

Normaal doe ze dat niet maar ja als ze vrijdag komen leveren dan is de verrassing eraf.
Hoop zo dat het hem gaat lukken!

Mijn poets is inmiddels ook op de hoogte van het plan.
En die gaat spontaan een paar cakes bakken voor bij de koffie.

De oudste neemt stiekem alvast broodjes en beleg mee als ze uit Nijmegen komt de avond ervoor.
Dit mogen we een nacht opslaan bij de overbuurvrouw.

Inmiddels word het complot steeds groter.
En manlief heeft nog niks door. :D

Ow ik zit mezelf af en toe te verkneukelen als ik hem op slinkse wijze de benodigde info ontfutsel :haha:

Nooit geweten dat ik zo stiekem kon zijn zeg!
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

:goed: Ik had het je al eerder verteld, maar ik vind het een briljante actie van je! :goed:
(Natuurlijk ook mooi om te zien dat die mensen echt om jullie geven)
Fia

Bericht door Fia »

@kaasje, echt super wat je geregeld hebt en helemaal top dat er zoveel mensen mee willen werken:goed::goed:

Echt leuk zo'n verrassing plannen (ben gek op dat soort acties...wij hadden een verrassingshuwelijk. Alleen wij en de getuigen wisten ervan en de anderen waren met een smoes uitgenodigd). Heerlijk zo'n leuke verrassing voor je man.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp