Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
annette54

Bericht door annette54 »

wat fijn om zo'n jippie-bericht te lezen. ik word er plaatsvervangend
ook vrolijk van. veel kampeerplezier!
Knillis

Bericht door Knillis »

En ik schiet spontaan in de lach van jouw reactie Annette54.

Ik probeer me nu voor te stellen hoe je "plaatsvervangend" vrolijk kunt worden :haha::haha:
annette54

Bericht door annette54 »

[QUOTE=Knillis;1019591]En ik schiet spontaan in de lach van jouw reactie Annette54.

Ik probeer me nu voor te stellen hoe je "plaatsvervangend" vrolijk kunt worden :haha::haha:[/QUOTE]

in probeerde in gedachten een gat in de lucht springen in plaats dat Kaasje dat doet. maar ja, zelf ben ik ook niet zo springerig maar ik werd wél vrolijk van het idee.
probeer het maar eens....;)
kaasje

Bericht door kaasje »

Nou zeg zomaar twee dagen op rij juichen!

Vandaag zouden ze de aanpassingen voor de rolstoel komen doen.
Gezien voorgaande ervaringen had ik me al ingesteld op een bliksem bezoek met de mededeling dat dingen misten of niet pasten.

Maar echt ongelooflijk alles past en kon gemonteerd worden!

Ik kan nu zelfs weer op mijn rechterkant zitten!

Blij blij blij
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Dubbel top !!:cool:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

:goed: Yess! :goed:
Net een eerste rondje single track gereden op mijn nieuwe, elektrische mountainbike! Heerlijk!
In plaats van korting heb ik een 'Reverb zadelpen' laten monteren; daarmee kan ik het zadel met een knopje op het stuur laten zakken, en weer omhoog doen. Zo kan ik makkelijker op- en afstappen. Werkt top!

Echt briljant om zo een 'oude hobby' weer terug te hebben!

Yess!-gevoel!!! :D
Knillis

Bericht door Knillis »

Wat een grandioze "nieuwigheid" zo'n electrisch verstelbare zadelpen.

Als dat er zo'n 12 jaar geleden ook al geweest zou zijn dan had ik vast nog wat langer kunnen fietsen. Ik had toen een fiets met trapondersteuning maar viel vaak om met stoppen bij een verkeerslicht en op en af stappen.

Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten! 👍
Nessa

Bericht door Nessa »

Afgelopen weekend was er in ons dorp een Color run. Opbrengst voor het ms fonds. Het evenement heeft ruim 2500 euro opgebracht!

Ik heb meegelopen met de 4 kilometer. Het was echt supergaaf met al dat kleurenpoeder. En: ik was niet als laatste binnen! Ook kreeg ik bij de finish een donderend applaus.
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Mooie prestatie, Nessa :goed:
Ik had inderdaad gelezen dat Color Run er was; ik woon in de stad vlak bij je dorp ;)
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Ik heb ook weer eens iets te juichen. :D
Na een tijdje heen en weer gesteggel met de gemeente over een scootmobiel, wordt maandag dan eindelijk mijn scootmobiel bij mij thuis afgeleverd.
Eindelijk wat meer vrijheid, kan ik eindelijk vrienden bezoeken die wat km verderop wonen. En ik ben niet meer zo kapot dan wanneer ik op de fiets stap.. Ik kijk er naar uit om heerlijk te toeren.. :D
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp