Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Jrs77

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Jrs77 »

Om het alsnog even te delen, en voor mezelf om na te genieten ;)

Net voor de corona-tijd, achteraf dus precies op tijd, ben ik een weekje heerlijk op vakantie geweest in Dubai.

Vliegen met Emirates ging perfect; korte vluchten had ik als rolstoeler al eerder bij andere maatschappijen gedaan, maar dan wist ik dat ik in het vliegtuig geen toilet nodig had. Met een vlucht van 6 a 7 uur is dat anders ;) Bij Emirates zit je niet verplicht bij het raam, maar aan het gangpad. Als je het toilet nodig hebt, halen ze je met een smalle rolstoel op (je moet wel de transfer naar het toilet kunnen maken).

Dubai zelf is een grotendeels zeer nieuwe stad, en vrijwel alles is rolstoeltoegankelijk. Ook in het hotel had ik een perfect aangepaste kamer, en over waren wel behulpzame mensen. Zelfs de paar oude delen van de stad waren toegankelijk gemaakt.

Het is een erg bijzonder staatje (alles 'over the top'), van de hoogste wolkenkrabber ter wereld tot de woestein. En verder heerlijk kunnen relaxen.
Klick

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Klick »

wat heerlijk om te lezen en wat een goeie timing heb je gehad zeg! :zon:
D-Cheryl

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door D-Cheryl »

Mijn WMO-aanvraag voor een driewieler met motortje is vandaag goedgekeurd. :yes:
leeuwtje-nl

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Wat ontzettend fijn!!!
Sara

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Sara »

O, dat biedt perspectief [mention]D-Cheryl[/mention] . Fijn!
Jrs77

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Jrs77 »

Wat tof! Hopelijk kunnen ze een beetje snel leveren, zodat je er met het lekkere weer nog volop gebruik van kan maken!
Fratema

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Fratema »

Vandaag heerlijk blij nieuws hier

Vorig jaar, begin juli is er een MRI-scan van mijn hersenen en ruggenmerg gemaakt. Afgelopen vrijdag hebben we dat weer gedaan. Vanochtend kreeg ik de uitslag. Hou je vast... Er was GEEN verschil met een jaar geleden. Geen nieuwe plekken, geen verontrustende schades die doen denken aan een TIA. De ziekte is rustig en stabiel. Is dát niet prachtig?

Zó dankbaar
D-Cheryl

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door D-Cheryl »

Heel fijn Fratema!! :zon:
klooriaantje

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door klooriaantje »

Goede nieuws Fratema
Klick

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Klick »

wauw :feest: [mention]Fratema[/mention] dat is goed nieuws zeg!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp