Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
june

Dressuurruiters veroveren Europese titel

Bericht door june »

Dressuurruiters veroveren Europese titel

De Nederlandse dressuurruiters hebben in het Duitse Aken voor de derde keer in de geschiedenis de Europese titel in landenwedstrijd in de wacht gesleept.

De Oranje-ploeg, die in 2007 en 2009 ook met goud aan de haal ging, kwam tot een score van 235,629 en troefde olympisch kampioen Groot-Brittannië daarmee nipt af (234,229).

Titelhouder en gastheer Duitsland stelde teleur met brons.

Patrick van der Meer (Uzzo) en Diederik van Silfhout (Arlando) hadden woensdag de basis gelegd voor het eremetaal.

Bondscoach Wim Ernes zag vervolgens dat Hans-Peter Minderhoud (Johnson) en Edward Gal (Undercover) op donderdag zo goed reden dat de concurrentie de tanden stuk beet op hun scores.

Gal imponeerde met een uitstekende kür, die een score opleverde van 82,229. Alleen olympisch kampioene Charlotte Dujardin leverde op Valegro een betere prestatie.

Maar dat was voor Groot-Brittannië niet genoeg om Nederland van het goud af te houden.

bron: [url]www.nos.nl[/url]

Fantastisch! Ik zei destijds al tijdens het WK in Londen in 2012 dat Undercover een heel goed paard zou worden. In 2012 was Undercover nog erg onervaren. En moet je nu zien!

Ook Totilas, het vorige kampioenspaard van Edward Gal deed mee in Aken en deed het best goed. Gelukkig dat het weer beter gaat met Totilas want dat is een drama geworden nadat hij werd verkocht aan Duitsland.

Ik hoop dat Undercover zal uitgroeien tot een kampioenspaard van wereldklasse en dat Undercover dan wel behouden blijft voor Nederland. Dat een tweede drama zoals is gebeurd met Totilas niet meer zal gebeuren.

Hieronder zie je de kür van Edward Gal en Undercover tijdens het EK in Aken.

[url]http://nos.nl/artikel/2051846-dressuurr ... titel.html[/url]
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Wat fijn voor je Dribbel, toppie! :goed:
abceetje

HH toegekend!

Bericht door abceetje »

HH toegekend!

Nou, het heeft even geduurd (5 maanden!)maar dan heb je ook wat!

Ik heb eindelijk bericht van mijn gemeente gekregen over de voortzetting van mijn HH hulp.
Ik behoud mijn 2 uur per week tot in ieder geval 2018. De komende 3 jaar heb ik rust op dit gebied, :yes:!
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Wat fijn, Abceetje!

Het is je van harte gegund.
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Jippie, vanmiddag is mijn gerenoveerde toilet klaar.
Mocht ook wel na 28 jaar....................... :D

Ik ben wel een beetje uitgewoond; heb half thuis, half bij een vriendin gebivakkeerd. Een week zonder toilet is nu eenmaal
geen optie.

Maar het is wel heel mooi geworden!!:yes:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Annemieke;1022872]Jippie, vanmiddag is mijn gerenoveerde toilet klaar.[/QUOTE]
Haha, heerlijk is dat ja. Dat heb ik hier 2 weken geleden laten doen.
Gelukkig heb ik nog een toilet in huis, maar toen ze klaar waren zat de hele benedenverdieping onder een dik pak stof :slecht:

Maar daarna wel even heerlijk zitten ontspannen in het nieuwe kamertje :D
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Hoi Jrs77,

Ja, ik zie steeds op andere plekken zo'n heerlijke witte waas liggen.
Ondanks het gebruik van een stucloper en een prachtige afzuiginstallatie kun je niet voorkomen dat er stof komt.

Pech!:p

Maarre..........lekker "zitten" ontspannen is er nog niet bij!
De kitrand van het toilet moet nog uitharden.
Dus het blijft nu even bij kijken!:haha:

Morgenmiddag mag ik lekker zitten.................:cool:
kaasje

Bericht door kaasje »

Ik heb een geheimpje en ik moet het ergens kwijt!

Onlangs heb ik contact gezocht met een collega van mijn man.

Onze tuin ligt nog vol onafgemaakte klussen die mijn man niet af kan maken doordat hij druk is met zijn baan en de zorg voor mij de kinderen en het huis.

Nu had ik zijn collega gevraagd of die kans zag een aantal man bij elkaar te krijgen om te helpen met die klussen die er nog liggen.

En vanochtend kreeg ik een whats app van hem dat hij een leuk clubje mensen bij elkaar heeft gekregen.
Hij vroeg wanneer hij kon bellen om een en ander door te spreken.

Dus eerdaags belt hij 'smorgens even als mijn man aan het werk is om een en ander af te spreken.

Voor het eerst sinds ik mijn man ken dat ik een geheimpje heb voor hem.
Maar ben zo blij!!!!!!!
Fia

Bericht door Fia »

@kaasje wat supergaaf dat het gelukt is en wat stoer en lief dat je dit ondanks je verdere sores heb weten te regelen.

Chapeau!:bravo::girlpower:

En dit geheimpje zal je je man je vast vergeven:giegel:
Supergave verrassing!

Liefs,

Fia
Fratema

Bericht door Fratema »

Na 1½ week thuiszorg, hulp bij wassen/douchen en aankleden) kan ik weer alles zelfstandig. Dus doei pleeg en hallo vrijheid!

:joepie:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp