Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Knillis

Bericht door Knillis »

Zeker weten Suzan! :goed:
Suzan

Bericht door Suzan »

Jippie. M'n hulpje (14) is vandaag geweest. Nee, niet de schoonmaakster, niet de poets, maar een meisje die elke week even een klusje voor me doet in ruil voor €3,-.
Zij blij, ik blij.

Ze heeft me geholpen met het bed verschonen. Een simpel klusje voor iemand wiens lijf goed werkt, maar niet voor mij.
Ik zat de laatste keer dat ik m'n bed verschoonde te huilen op m'n knieën voor het bed omdat m'n tennisarm het figuurlijk uitgilde van de pijn... en ik bijna letterlijk. :brul:
Want zie maar eens een matras op te wippen om de hoes er onder te vouwen met zo'n elleboog. Ik heb dagen pijn gehad. :huilen:

En toen wist ik dus dat ik een advertentie'tje in de supermarkt moest neerhangen, want ik heb echt hulp nodig voor zulke klusjes.
Dit was niet meer te doen voor me. :nee:

En ik ben nu dus super in m'n sasje met m'n frisse bedje. De lakens zitten al in de wasmachine en kan ik straks lekker in het zonnetje hangen.
Maar serieus blij met het meisje. :ja:
Knillis

Bericht door Knillis »

Een super goede oplossing dus en een duidelijke win/win situatie.
Jij blij en het meisje blij! :goed:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Sauna vlakbij huis gevonden!! Kan er 5 dagen per week gebruik van maken, zó heerlijk!! Zo kom ik de winter vast wel door... ;)
Klick

Bericht door Klick »

fijn!
sauna is idd zo lekker ontspannend blij voor je
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Gisteren een driewielvouwfiets met trapondersteuning gekocht. Ik ben er zo blij mee.

Het zal mijn mobiliteit én zelfstandigheid vergroten.

[url]https://www.youtube.com/watch?time_cont ... j8Qg193sd8[/url]

Ik heb al een easy rider van 'van Raam', maar die mag niet mee in de trein omdat die te groot is.
Knillis

Bericht door Knillis »

Wat geweldig fijn Mieke. Ik heb sinds kort pas een easy rider en heb mijn scoot verkocht. Het is een 2e handsje maar ik geniet er elke dag van.

Zo’n opvouwbare fiets is inderdaad erg fijn om mee te nemen in trein of auto want mijn fiets kan niet in de auto omdat de rolstoel daar al in moet.

Helaas kan ik niet meer op een zadel zitten en juist daarom ben ik erg blij met m’n van Raam fiets.

Veel veilige en vooraf fijne kilometers toegewenst.
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Dank je.

Ja met mijn easy rider ga ik iedere dag ongeveer een uur fietsen om de spieren in zo goed mogelijke conditie te houden. Super dat je een goeie tweedehands hebt kunnen kopen.

Gisteren heb ik voor het eerst op de driewiel vouwfiets gefietst; rondjes op de parkeerplaats.

Het voelde bij het nemen van een bocht alsof ik eraf zou vallen omdat je meer naar voren leunt op het stuur net als op een tweewiel-fiets.

Dat ben ik niet meer gewend dus ik moet echt weer oefenen alsof ik weer voor het eerst leer fietsen.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Wat een gaaf ding, Mieke! Ik heb zelf een 2-wieler vouwfiets, en vind het in- en uitklappen toch altijd wel een dingetje. Het is niet moeilijk, maar toch.... Red je je daar een beetje mee? En is hij niet te zwaar om aan de hand mee te nemen als hij ingeklapt is? De man op het filmpje doet het gewoon even, maar volgens mij heb je dan heel wat kilo's bij je.
Knillis

Bericht door Knillis »

De manier van fietsen tussen een easy rider en een gewone driewielfiets schijn enorm te verschillen. Mijn ergotherapeute was vorige week hier en vertelde me dat ze op een easy rider goed kan rijden maar absoluut niet op een gewone driewielfiets.

Ik heb nooit op een gewone driewieler gereden maar de therapeute zei dat ze als ze daarop rijdt het gevoel heeft om te kiepen in een bocht.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp