Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=Fratema;1101122]Kwelzorg is zijn K weer kwijt :joepie:[/QUOTE]

Laat ze de K noch maar houden.

En Succes maandag met wachten op de Kwelzorg.
Draakje

Bericht door Draakje »

Goeiemiddag inmiddels!

Oproep gehad van de revalidatie kliniek. Ga vanaf volgende week maandag doordeweeks intern.

Oefenen Oefenen Oefenen en vooral heel veel de val angst van me afpraten.

Het daar 'overnachten' is dan wat minder, maar hey.. ze hebben een brasserie en dus lekkere koffie!
Knillis

Bericht door Knillis »

Sterkte en veel succes Draakje. Ik hoop dat ie veel profijt zult hebben van deze revalidatie periode. Zet'm op.
Fratema

Juichen

Bericht door Fratema »

Juichen

Er valt weer veel te juichen hiero

* Ik heb m'n nieuwe rolstoel met hulpmotor en word van alle kanten gecomplimenteerd, het is dan ook een plaatje om te zien

* Helemaal als ik erin zit met mijn nieuwe look: fancy haartjes met wax erin, maakt me 10 jaar jonger. En mijn nieuwe bril op, Het regent hier complimenten momenteel

* En de plannen zijn klaar: woensdag gaan we eerst naar Leiden, hyet Oudheidkundig museum uitpluizen, daarna shoppen en naar ons hotel in Leidschendam. Donderdag naar Amsterdam, gratis parkeren achter het Concertgebouw (gehandicaptenparkeerkaart) en dan naar het Van Goghmuseum.

Terug via Wageningen om een hapje te eten bij onze oudste zoon die daar woont. En dan terug naar huis. Uitgeput maar vrijdag vrij :) :) :)
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Wat een heerlijk vooruitzicht...geniet ervan :goed:
Klick

Bericht door Klick »

blij voor je 👍👍 mooi plaatje mooie plannen heerlijk :cool:
wilm

Bericht door wilm »

fijn voor je frans
GENIET
ratje

nieuwe scoot

Bericht door ratje »

nieuwe scoot

Eindelijk na een jaar wachten heb ik hem een nieuwe scootmobiel. En echt helemaal nieuwe.:D

Mijn vorige hield er mee op letterlijk waardoor ik bijna met mijn gezicht op het stuur belande. :eek: Ik heb die scoot, was niet nieuw, 12 jaar gehad.

Ik kreeg gelukkig een leen scoot en daar heb ik bijna een jaar op gereden.

En dan nu een prachtige mooie scoot en hij zit heerlijk. Ik ben helemaal blij. [IMG]https://www.scootmobielplezier.nl/wp-co ... -wiel-.jpg[/IMG]

Het is een invacare orion pro. Ik hebhem in het blauw.
Knillis

Bericht door Knillis »

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst.
miszzwen

Bericht door miszzwen »

Hallo allemaal,

Vandaag zijn mijn vriend & ik naar een huis wezen kijken.
Wel zijn blij met de buurt, de buurvrouw hebben we al ontmoet.
En de woning hebben ze laatst helemaal gegenoveerd.

We hebben de woning geaccepteerd
& volgende week woensdag hebben we een afspraak en gaan we voor de woning teken.
En krijgen we de sleutel. :joepie::goed:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp