Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Tuin Balkon en Terras topic deel 3

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Billy

Bericht door Billy »

Vetbollen werden de afgelopen 2 jaar helemaal niet gegeten, en nu ook als een speer :).

Boy vind ze ook interessant, maar gewoon omdat het beweegt :lief:. Duiven heb ik ook, maar die zie ik niets eten. Losse voer sowieso niet, zijn ook te zwaar en te groot voor dat hangding.
Billy

Bericht door Billy »

Niet het kabinet, maar de vogeltjes maken me arm :haha:... Het is al weer op :huh:. Ach ja krijg er ook wat leuks voor terug :lief:.

Net met het wandelingetje met Boyke zag ik alweer een eekhoorntje, horen die niet te slapen :???:.
Snowym

Bericht door Snowym »

Mijn dochter had een pindaketting gemaakt en volgens mij was die in 2 dagen op!

Ik zag vorige week midden in Houten een konijn wegspringen????:???: :???:
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Bedankt voor de link Billy!

[QUOTE=Snowym;819857]

Ik zag vorige week midden in Houten een konijn wegspringen????:???: :???:[/QUOTE]

Ik moest meteen aan Youp van 't Hek (Flappie)denken:cool:

De vetbolletjes zag ik bij de Action liggen, maar ik heb ze laten liggen omdat de katten anders te blij worden door wat eropaf komt. Jammer!
Suzan

Bericht door Suzan »

Wat hebben we al lang niets meer gemeld in dit topic.

Wij hebben hier de halve nacht naar [URL="http://www.plaats.nl/hulshorst/videos/L ... oe-veluwe/"]Blaffende reeën[/URL] achter het huis mogen luisteren.

Een fantastisch geluid, ware het niet dat Teun er iedere keer op aansloeg... en dan moet Borus natuurlijk mee blaffen en begint Jack die boven naast me ligt in de bench ook mee te doen. :moe:

Ben dus een paar keer naar beneden gehobbeld en heb op een gegeven moment maar de radio aangezet in de hoop dat dit het geblaf overstemde.
Het werkte redelijk, alleen jammer dat ik het me pas om half vijf bedacht. :stom:
Sara

Bericht door Sara »

Dan denk je rustig op 't platteland te wonen :haha:
Billy

Bericht door Billy »

En het leuke is dat ze op een moment niet eens meer weten waarom ze blaffen. De één blaft omdat de ander het doet, en die weer omdat.... cirkeltje rond :D.

Bij mij tegenover zit een specht. Hoor hem zelfs binnen aan het werk, prachtig om te horen :ja:.
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou, die blaffende herten slaap je wel doorheen (zeker als je met oordoppen slaapt, zoals ik doe ;)), maar als je honden blaffen moet je toch even kijken of er écht reden om te blaffen is of dat ze gek geworden zijn... ;)

En ja, het is hier soms echt een blaf-kakofonie. Dan heb ik de één stil, begint de ander weer, en zo blijven ze elkaar aansteken. Dan is het toch handiger als je maar 1 hond hebt. Dan is "stil", ook echt stil. :cool:



Vergeten we trouwens niet onze gevederde vriendjes van vloeibaar water te voorzien? Ze hebben elke dag water nodig, maar omdat het nu vriest is dat echt een probleem voor ze.
Ik vul de waterschaal gewoon met heet water, zodat het langzaam af kan koelen en ze toch even gelegenheid hebben om te drinken.
Op het moment is de schaal zeer populair, ze maken er gretig gebruik van. :)

[I]Nooit[/I] zout of suiker aan het water toevoegen, dat deed men "vroeger" nog wel eens om het water dooi te houden. Maar dat is echt ongezond voor de vogeltjes, dus je doet ze er echt geen plezier mee. :nee:
M&MS

Bericht door M&MS »

Blaffende reeën. De tijd is eigenlijk oktober/november. Hier had je ook een blaffende zwarte ree, een uitermate zelfzame soort. Komt alleen voor in veengebieden.

Heeft een of andere onverlaat het mannetje afgeschoten.:boos: Nu lopen er nog een stuk of 6 vrouwtjes rond en ik hoop dat er 1 of 2 drachtig is.

Voor de rest is mijn voederplaats ook populair, maar ik realiseer mij net dat ik geen water lever. Dat moet dus veranderen.

Wat betreft honden. Ik heb Cindy en Olly. De buurvrouw een hondje dat Taffy heet.

Als Taffy blaft reageert Cindy. En als Cindy begint te blaffen reageren Taffy en Olly.

Er is hier in de straat al meermaals een huis-aan-huis inbraak geweest. Overal werd ingebroken, maar onze deur lopen ze voorbij.:haha:
Suzan

Nood breekt wet

Bericht door Suzan »

Nood breekt wet

Normaal gesproken tolereren roodborstjes elkaar niet, maar ik zie toch echt twee roodborstjes onder de voederboom scharrelen... :cool:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp