Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Het weer

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Antoinette

Bericht door Antoinette »

[QUOTE]Helemaal mee eens! Vooral gister was het Niet te doen.. de handyman stond er vol op bij me en moest me echt slepen door de dag heen... [/QUOTE]

Hier van hetzelfde laken en pak. Kon gisteravond bijna niet meer op mijn benen staan. :eek:

Dan schrik je toch wel even.

Het op en neer gaan van die forse temperatuurswisselingen breekt me de nek.
Klick

Bericht door Klick »

Ik heb vooral last van het vochtige weer zo lijkt wel..
Zodra de lucht blauw is en het zonnetje schijnt voel Ik me beter.

Regen en bewolkt maakt mn lijf ook bewolkt..

Ik heb Niet het idee dat de temperatuur voor mij er een rol bij speelt.. als het helder is en vriest voel Ik me ook beter..
Of is het alleen de wisseling? Als de temp 10 graden up/down gaat?

Zal de luchtdruk ook een rol spelen?
Iuchtvochtigheid speelt zeker een rol.. bij +85% voel Ik mn energie wegzakken.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

voor mij lijkt vooral de luchtvochtigheid de boosdoener...maar dat wordt nog erger bij warm weer, dus voor mij hoeft het niet warmer dan 20 graden...;)

vocht dat na een koelere nacht opstijgt...dat slaat meteen op mijn benen. Of wat denk je van die regenbui in de zomer, waarna de zon weer gaat schijnen? Vreselijk! Voor mij dan...
Klick

Bericht door Klick »

Ik ga er toch eens een projectje van maken en het een poosje monitoren..
luchtvochtigheid
Luchtdruk
Temperatuur
Enz.

Warmte doet me goed :cool: 38 graden deze zomer en ging perfect. Ik was er bang voor..brrrrr.. maar ging goed.
Nou was dat wel droge warmte en met mn cobber om
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Het is 20 graden met een stormachtige windkracht 4. De gevoelsstoornissen zijn veel erger en doodmoe. Ik kan bijna niet meer op mijn benen staan. :eek: Dat maakt me soms bang. Zijn er meer die hier last van hebben?
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik voel me juist beter met dit weer, meer energie. Met het weer dat morgen voorspeld is voel ik me een stuk minder goed.

Mijn gevoelsstoornissen blijven eigenlijk vrijwel altijd het zelfde, alleen als ik flink over m'n grenzen ben gegaan worden de gevoelsstoornissen ook storender.
Klick

Bericht door Klick »

Ik sluit me volledig aan bij knillis.
De wind had iets minder gemogen.. maar de temperatuur en droge lucht doet me goed :eek:
Ik zie nu al op tegen morgen.. Ik hoop dat de regen mee valt en dat we ook nog blauwe lucht te zien krijgen. Hoe meer blauw hoe beter
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp