Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Debby1971

Verhuizen

Bericht door Debby1971 »

Verhuizen

Goedeavond

Moet even klagen wat heeft een mens een troep ga over 2 weken verhuizen naar een gelijkvloers apartment op de begane grond.

Elke la of elke kast is weer een drama krijg gelukkkig veel hulp met inpakken en schoonmaken hier ben ik wel blij om.

Hoop dat ik over een paar weken weer wat rustiger ben.

Groetjes Debby
Fratema

Opnieuw zwaar verkouden

Bericht door Fratema »

Opnieuw zwaar verkouden

in 10 dagen tijden 2x, niezen en proesten aan 1 stuk door, ogen tranen en 3/4 dicht bah! En ik wilde nog wel een rondje stad doen met mijn rolstoel

:boos: :boos: :boos:
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Een Israëlisch virusje opgelopen?
Beterschap Fratema...
heleendr

Blauwe Brandnetels

Bericht door heleendr »

Blauwe Brandnetels

Even zielig doen.....
Ik baal van mijn lichaam

Niet dat ik echt MS klachten heb...of toch wel?
Geen flauw idee

2x gevallen vorige week
Het was glad .....en evenwicht houden is sowieso moeilijk
Met dank aan de buurvrouw om mij op te rapen

Maar als een oetlul met haast zonodig langs mij heen moet met zijn pokke kar en mij van de weg af drukt, door rijdt terwijl ik op straat lig te spartelen heb ik het wel gehad.:boos:
Sorry voor mijn woord gebruik....maar ik zie nu al 2 weken blauw

Tot overmaat van ramp als een paar weken het gevoel dat ik in mijn blootje heb liggen rollebollen in de brandnetels
En ja ik kan een vergelijking treffen, ooit eens gedaan met kleding aan toen...een spel op schoolkamp toen :D

Met de val mijn heup gekneusd :(
Maar met een flinke dosis paracetamol is die pijn te behappen
Helaas niet het brandnetel gevoel
Ennn het kleurenschema blauw wordt ook maar niet minder zo lijkt het

Bah....
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Dikke knuff van mij Heleen...:knuffel:
kaasje

Bericht door kaasje »

Vandaag extra controle in Maastricht gehad n.a.v. mij hart infarct van december.

Nou nou nou een aardige domper.

Er zijn de laatste keer aanwijzingen gevonden voor Sjogren en SLE.
En dan met name anti stoffen van de SLE die in verband staan met de nieren. En een torenhoge reumafactor.

De lijst aandoeningen wordt wel erg lang zo.

4 stollingsafwijkingen, HMS/EDS, Sjogren en SLE. :(

Nu weer bloed geprikt en als er ook maar iets is gestegen dan kan ik me op gaan maken voor een chemo.

Probleem is zo langzamerhand dat als ze het een aan gaan pakken met medicatie ze het andere vrijer spel geven.

Dus het even plat leggen van het immuunsysteem is dan het enige dat ze nog kunnen doen.

Ben echt naar huis gereden met de vraag in mijn hoofd; Wat moet ik nog en wat wil ik nog?

Zodra mijn eigen immunologe terug is van zwangerschapsverlof gaat hij in ieder geval in overleg met haar.
Want het begint de spuigaten uit te lopen en we kunnen niet veel langer op de huidige voet doorgaan vermoed hij.

Heb zin om vreselijk te schelden en ongelooflijk boos te zijn.
:boos:
Theewater

Bericht door Theewater »

Kan me voorstellen dat je ff los wilt. Het is ook niet niks wat je voor je kiezen krijgt. Hoeveel kan een mens hebben. Ik kan niet anders dan je heel veel sterkte te wensen.
dientje

wietolie

Bericht door dientje »

wietolie

nou, ben weer terug op de aarde.
ik dacht wietolie!, dat wordt het!.

nee dus, ik heb alle soorten geprobeerd, maarre...nee hoor.
spasme worden er niet minder van, en de laatste keer had ik maar 2 druppels..onder de tong.

ik had een proefdingetje...maar het laatste beetje was tuuk naar de bodem gezakt,...en je kon het niet schudden,...na,..je raad al....

zo stoned als een garnaal,...maar niet leuk.
ik dacht dat ik geen adem kreeg, en zelfs dood ging....

ik zat te lachen, te huilen, etc....
nou, voor mij niks meer....geen olie niks...

ik hou het bij magnesium, en bij vit d....

geen gehannes meer.....;)
zeepaardje

Bericht door zeepaardje »

Nu al bijna een week tintelingen in mijn handen en voeten. Maar het gaat steeds verder omhoog naar mn kuiten en soms de achterkant van mn benen en billen.

Normaal trekt het wel weer weg maar nu lijkt het te blijven hangen en langzaam te verergeren :moe::huh:
Knillis

Bericht door Knillis »

Wat vervelend voor je Zeepaardje. Heb je al contact met de neuroloog of MS verpleegkundige gehad?

Hrt zou kunnen dat je een schub hebt en misschien is overleg met je neuroloog verstandig om wellicht een kuurtje te krijgen, tenzij je nu voor jezelf al weet dat je dat toch niet wilt.

Sterkte!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp