Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
wilm

Bericht door wilm »

Vreselijk ja, kom je met moeite bij deur ....... is er niemand
terwijl bel soms maar net af ging

Weet dat als je staat te wachten 1 minuut erg lang kan zijn

Maar zeker als je minder mobiel bent is het zeer vervelend

Overweeg wel eens leuk briefje/spreuk op hangen dat ze geduld moeten hebben

Of zouden jullie dat niet doen (merken ze ook dat daar misschien een 'zwakke' persoon woont, voor inbraak oid)
Theewater

Bericht door Theewater »

Hoe is het nu Jrs77?
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Ik heb net 2 uur op het deksel van de wc gezeten. Dichter bij de intercom kun je niet komen.

Het is de vraag of hij vandaag nog komt. Volgens de website wel :

Excuses voor de vertraging. Uw zending wordt zo snel mogelijk bezorgd.

Bezorgmoment

Vandaag 29 augustus
19:30 - 21:30 uur
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Morgen 30 augustus
19:00 - 21:00 uur
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Theewater;1091718]Hoe is het nu Jrs77?[/QUOTE]
Gisterochtend een mentaal breekmoment gehad:(
Het werd duidelijk dat ik niet binnen enkele dagen baar huis zou kunnen. Hier in het ziekenhuis schiet het niet op; er is 2x per dag 10 minuten een fysiotherapeut beschikbaar. De reguliere revalidatie bij botbreuken is nogal gericht op ouderen, in een soort verzorgingstehuis. Op een op ouderen aangepast tempo. Lang revalideren is ook geen optie: niet werken is geen inkomen:(

Uiteindelijk hebben ze kunnen regelen dat ik terecht kan in het revalidatiecentrum waar ik ook voor de ms kom. Ik wordt voor enkele weken opgenomen, en hoop met hard bikkelen weer snel naar huis te kunnen. Donderdagochtend kan ik beginnen, en vanuit het ziekenhuis daar naar toe.

Uiteindelijk de minst beroerde optie in een k#tsituatie.
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=knutselsmurf;1091749]Morgen 30 augustus
19:00 - 21:00 uur[/QUOTE]

Hier kwam 'ie gisteravond op de valreep of eigenlijk te laat nog binnen (20.30 uur).
Maar het was tenminste afgeleverd.

Succes vanavond. En flink klagen als je daar zin in hebt. :cool:
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Als het nieuwe bezorgmoment je niet uitkomt, heb je tot 22:00 de tijd om dat door te geven. Maar je krijgt pas om 22:50 te zien dat er een nieuw bezorgmoment aan komt.

Ik kreeg een keer een paar sokken toegestuurd. Die passen in een platte enveloppe en dat kost 2,50 of zo. Maar ergens onderweg hadden die eigenwijze sokken zich zo gewurmd dat de enveloppe bij aankomst een halve centimeter te dik was geworden voor dat voordelige tarief. Ik kreeg een kaartje in de bus. Dat er eigenlijk te weinig porto betaald was, maar dat ze ze uit coulance toch bezorgd hadden en of ik maar even het verschil wilde betalen plus een boete.
En toen moest ik lachen.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Vandaag weer niet op tijd.
In het vervolg verplaats ik de bezorging gewoon standaard naar overdag. Ik ben die vent nu zat.
Draakje

Bericht door Draakje »

Nou, de fysio sessie van vandaag ging ruk. Bah, kan linkerbeen niet fatsoenlijk optillen. Ben bekaf nu, dus vanaf nu is bewegen optioneel.
Draakje

Bericht door Draakje »

[QUOTE=wilm;1091715]
Overweeg wel eens leuk briefje/spreuk op hangen dat ze geduld moeten hebben
[/QUOTE]

Dat heb ik dus gedaan. Bordje bij de voordeur met:
"Even geduld aub. Ik ben niet zo snel"

Het helpt ook mee dat de postbezorger hier altijd dezelfde mevrouw is die altijd op me wacht. Maar is het een ander, dan wachten ze inderdaad wel iets langer ipv weg na 10 seconden.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp