Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
wilm

Bericht door wilm »

Mooi draakje dat zo werkt bij jou met de mooie spreuk
en vaste bezorger

dank

Bij mij ook meest dezelfde (die bij gordijnen dicht, ik rust dan mid 2u) het ook pakketje naast de voordeur zet achter de prullenbak

Maar heb wel bezorgers anderen ook
Emile D

Grrr

Bericht door Emile D »

Grrr

Al paar dagen slecht geslapen van de pijn, overdag ook pijn maar op één of andere manier is daar beter mee om te gaan.

Iedere dag wordt de morfine verder opgevoerd maar tot nu geen verbetering.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

:grrr: En dan heb je er definitief een chronische kwaal bij! Soort ontstekingsreuma, maar ook weer niet helemaal (costochondritis). Is in elk geval niets aan te doen, het komt en het gaat, kan met of zonder trigger opkomen, en geen idee hoe lang het elke keer weer duurt. We doen het er maar weer mee. :(
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

:knuffel:
Theewater

Bericht door Theewater »

@Jrs77. Als het goed is ben je nu in het revalidatiecentrum en ben je volop aan het oefenen om zo snel mogelijk weer op de been te komen. Kan me goed voorstellen dat je door de val ook mentaal een klap hebt gekregen; het is ook niet niks om je heup te breken. Daarbij ga je jezelf ook nog eens heel onzeker voelen. In ieder geval heel veel sterkte en zet hem op met de revalidatie.
Emile D

en nu

Bericht door Emile D »

en nu

Volop aan de morfine, helaas geen resultaat.

vandaag gesprek met huisarts over de toekomst.
Morg

Bericht door Morg »

Gooi die troep eruit! ik ben cannabis gaan gebruiken.. wat een verschil ten eerste blijf je bij de tijd en ten tweede het werkt zonder bijwerkingen.
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Theewater;1092140]@Jrs77. Als het goed is ben je nu in het revalidatiecentrum en ben je volop aan het oefenen om zo snel mogelijk weer op de been te komen. [/QUOTE]
Dat klopt; de eerste tekenen van kleine vooruitgang zijn gelukkig zichtbaar; in de loopbrug op en neer kunnen (nog wel deels op armkracht), en vanuit een stoel mijn been kunnen strekken. Nog wel een lange weg te gaan, maar de kleine vooruitgang geeft wel extra motivatie.

Vooral het besef dat de lichamelijke achteruitgang continu verder gaat, en dit soort dingen tot gevolg heeft (en steeds vaker zal hebben) is wel even hard binnen gekomen.

(ik merk dat ik vanaf hier wat minder op het forum aanwezig ben; hebben jullie ook even rust ;) )
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

[QUOTE=Morg;1092400]Gooi die troep eruit! ik ben cannabis gaan gebruiken.. wat een verschil ten eerste blijf je bij de tijd en ten tweede het werkt zonder bijwerkingen.[/QUOTE]

Hey Morg,

Gebruik jij echt cannabis met thc, of gebruik jij Cbd?
En hoe gebruik je het? Roken, druppels, eten, verdampen of........?
tracy

Bericht door tracy »

Jrs77 ik wens je de komende tijd veel sterkte en doorzettingsvermogen om weer op het gewenste beloopbare pad te komen. En je mag ons best "lastig" vallen met je opmerkingen hoor.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp