Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou ik ben al lang blij dat m'n pup niet vervelend is (afkloppen! Kan binnen twee seconden veranderen).
Gisteren was ze echt on-uit-staan-baar en dreef ze me tot wanhoop/waanzin. :brul: :huilen:

Het beestje zit zichzelf dan enorm in de weg, ook omdat er binnenkort wat hormoontjes vrij gaan komen bij madammeke vermoed ik.
Maar het vervelende is dan alleen dat dit op het baasje afgereageerd wordt... :moe:

Dit hondje is echt een gigantisch ADHD overactief stuiterballetje. Het is net alsof ik haar iedere morgen te strak op heb gewonden. Die stuitert als ze de kans krijgt letterlijk van de muren en tegen het plafond en hangt me het liefst de hele dag in de handen/enkels te knagen en anders wel aan de plafondlamp of achter Pipa (de kat) aan te jagen.
Er zit geen rem-knopje op. Ze gaat maar door en door en door.

De enige manier waarop ik haar rustig krijg, is haar "bakeren". Dus stevig tegen me vasthouden, beetje tegen haar mummelen of zachtjes zingen en dan krijg ik een hoop (onderdanigheids-) kusjes en voel ik de spanning uit het lijfje vloeien, slaakt ze een diepe zucht en legt haar koppie op m'n schouder. :lief:
En dan is het goed en kan ik weer wat met haar. Want als ze in zo'n toestand is, kan ik geen land met haar bezeilen.

Ongelofelijk, hoe krijg ik het voor elkaar om zo'n puppy uit te zoeken. :moe:
Ze is nog maar zeven maanden, ik bid dat ze met een half jaar wat bedaarder is geworden...

Maar als ik het dan al zo enorm warm en benauwd heb, kan ik dan nét niet goed hebben.
annette54

Bericht door annette54 »

het klinkt als zoiets bij kinderen die teveel suikers binnen krijgen,
zou het kunnen zijn dat je met de voeding wat invloed uit kan oefenen?
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik weet het niet. Ze krijg voer van de dierenarts, dus het kan niet bepaald troep zijn. Misschien dat het gewoon "te goed" voer is en heeft ze daarom zo'n tomeloze energie! :haha:

Ik heb al mijn honden altijd voer van dat merk (Royal Canin) gegeven, en die waren niet zo -ploink-ploink-ploink-hyperactief als haar.
En dat is maar goed ook, want ik had dus echt niet zulke formaat honden aangekund als ze helemaal waus werden zoals zij soms kan zijn. :gek:

Maar zodra ze loops is geweest, gaat ze toch gecastreerd worden en misschien wordt ze dan wat kalmer.
Ach, waarschijnlijk moet ze gewoon de tijd hebben om wat rustiger te worden.
Zoals gezegd, ze in nog maar 7 maanden, ze mag nog koekoek zijn. Puppy's zijn nou eenmaal druk, zij is gewoon een extreem gevalletje. ;)
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

[QUOTE=miszzwen;1110048]

Het is idd gordelroos
[/QUOTE]

Sterkte! Heb het gelukkig nooit zelf gehad maar iemand in mijn omgeving wel. Die werd naar van de jeuk en de pijn. Hopelijk gaat het bij jou beter.
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

even mopperen,
zondag heb ik de weekendarts laten komen,klein linkeroog, hangende mond, wijk vp dacht aan tia of cva. arts zei dat ik een zenuwontsteking had. Prednisolon gekregen, had niet het idee dat het goed hielp.

Vanmorgen neuroloog gebeld, mocht gelijk langskomen.
Heb nu een aangezichtsverlamming. Nog wat prednisolon erbij en dinsdag een onderzoek aan mijn gehoor.

Het schijnt invloed te kunnen hebben op het gehoor.

Niet bekend hoe lang het herstel gaat duren en of het wel hersteld.
Afwachten dus.
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

Sterkte hoor Annemarie.
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

Dank je wel, Femke.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Miszzwen, hoe is het nu? Nog erg veel last?
Theewater

Bericht door Theewater »

Dat is schrikken Annemarie. Heel veel sterkte en dat het snel beter mag worden.
Suzan

Bericht door Suzan »

Fijn. DigiD ligt er weer uit (DDoS-aanval). Handig als je iets wilt regelen bij de overheid. :boos:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp