Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

[QUOTE=Merce;1114203]Hoe is het vandaag gegaan Annemarie?[/QUOTE]


Ben intussen via het ziekenhuis in een verpleeghuis beland. Kon niet meer staan en lopen.
Ben nu even 2 uurtjes thuis, daardoor kan ik even op het mw-web.
Ze hebben daar geen internet.... en ik heb geen smartfone.
Hoop weer snel naar huis te kunnen, maar als ik eerlijk ben zal dat nog even duren. grrrrr.:huilen:
Merce

Bericht door Merce »

Maar dat is dan toch niet van die allergische reactie op het wasmiddel? Dan lijkt het meer op een schub!
Wel heel heftig voor je.
Sara

Bericht door Sara »

Poe Annemarie, wat heftig!

Worden er wel maatregelen genomen zodat je zo snel mogelijk weer naar huis kan,, in de vorm van behandeling /;revalidatie of thuiszorg en evt. aanpassing van je huis?

En zonder internet, dat dat nog kan :(
annette54

afwasmachine kapot

Bericht door annette54 »

afwasmachine kapot

tja..daar sta ik dan met een 3 dagen volle afwasmachine die een soort van "poef" gaf en toen heel stilletjes werd...en blééf!

in 2009 kreeg ik hem als tweedehandsje van een vriend en hij heeft in de loop van de jaren heel wat afwas voor mij gedaan.

hij was de laatste tijd al niet helemaal in orde en liet steeds de aardlekschakelaar er uit springen.
gelukkig deed hij dat als hij de afwas al had gedáán :D

tja....daar staat ie nou...vol afwas en de bodem vol met zeepwater.

maar .ik zal nu eerst aan de slag moeten....pfffffffffff
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik word wel zó poepie-ziek van die Black Friday reclames.... Al twee weken word je er dood mee gegooid, de ongewenste mailbox puilt iedere dag weer uit met BF gedram.

Waar halen ze het idee vandaan dat ik maar als een gek aan het kopen sla omdat ZIJ zeggen dat ik NU gebruik moet maken van HUN aanbieding?
Dingen kopen die ik eigenlijk niet nodig heb, maar puur omdat zij zeggen dat het goedkoop is? :stom:

Net zoals een paar weken terug, toen was het blijkbaar singles-day. :huh: En was er weer een slap excuus bedacht om onzinnige aankopen te doen. Wie bedenkt deze kolder toch steeds? En hoe imbeciel is de consument door er steeds maar weer in te trappen... :moe:
wilm

Bericht door wilm »

Herkenbaar suzan

Puur om mensen de winkel in te trekken en om geld uit te geven
Net als valentijn, moederdag ect

Allemaal om omzet

De bloemen zijn dan ook extra duur
Net als nu, de prijs wordt eerst opgeschroefd en dan lijkt het of het mega goedkoop is

Ligt aan mij of was vorige jaar niet zo actief black friday
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=wilm;1114893]
Ligt aan mij of was vorige jaar niet zo actief black friday[/QUOTE]

Vorig jaar waren ze natuurlijk ook al irritant opdringerig, maar ik vind het dit jaar echt belachelijk.
We "moeten" met alle geweld in de massa-hysterie meedoen, want [I]stel dat[/I] je een koopje mist. :eek:
Dat kan toch niet?

Nou nee, ik bedank voor de eer. :bah:
Billy

Bericht door Billy »

Haha Suzan ik blijf ook al een week maar ongeopende mailtjes verwijderen. Ze blijven maar komen...
wilm

Bericht door wilm »

Wat black friday
Gisteren broer van vriendin plots overleden, gevonden op 35 jaar leeftijd

Dat is pas black friday
en waar maken mensen zich druk om, als gekken dingen kopen voor korting

En dat al de 2e in 3 mnd tijd op jonge leeftijd en beide geheel onverwacht
Met een gezin met jonge kinderen
tracy

Bericht door tracy »

Wilm,Sterkte in deze moeilijke tijd. In zulke tijden ervaar je wat belangrijk is.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp