Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Veel sterkte Piet.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik zweer het, ik ************** dit ******** nieuwe forum! :grrr:
heleendr

Bericht door heleendr »

Mijn huishoudelijke hulp was vandaag voor het laatst, bijna 7 jaar is ze mijn hulp steun en toeverlaat geweest na het overlijden van mijn man.
ze vindt het werk te zwaar worden en is noodgedwongen met een andere opleiding begonnen. Bij 6 huishoudens de boel regelen en poetsen iedere dag valt niet mee! Ik geef ze ook geen ongelijk maar ik zal ze missen.
helaas is er een gebrek aan personeel dus een vaste vervanging is er niet.
ik baal er wel enorm van dat ik iedere keer nu iemand anders wegwijs moet maken en voor moet kauwen hoe ik het wil hebben.
heb er 3 op proef gehad maar in de proefperiode was er geen klik.....ozo jammer!
maar succes Karin met je nieuwe carrière!
Marina

Bericht door Marina »

Wat jammer voor je, heleendr :hmmm: zeker omdat je huishoudelijke hulp zo te lezen wel wat meer voor je betekende dan alleen een hulp in de huishouding.
Komt helaas ook steeds vaker voor bij bijv. huisartsen en ziekenverzorgers dat er geen vaste personen meer zijn :(. Ik kan daar zelf, eerlijk gezegd, nu al tegenop zien om steeds met verschillende mensen te maken te gaan krijgen :o:(.

Hoop dat je toch nog iemand vindt waar het mee klikt! En misschien een overbodige opmerking hoor en ik heb zelf (nog) geen ervaring met huishoudelijke hulp, maar misschien kun je zoveel mogelijk zaken op papier zetten zodat je niet elke keer alles opnieuw moet voorkauwen?
wilm

Bericht door wilm »

Wat jammer moeilijk zeg Heleen
Herken het, heb veel verschillende gehad, een jaar de een dan half jaar ander. Leidinggevende had gezegd je hoeft geen band hebben. Mag ook niets meer vragen naar hun ivm privacy tegenwoordig, zelfs niet heb je fijne vakantie gehad oid (gelukkig meeste hulpen laten zelf ook wel wat los over prive leven)
Dat schept wel band wederzijds, en ze komen toch in je spullen wassen je onderbroeken ect en dan je hebt geen band. Nou ze komen wekelijks een paar uur over de vloer en zitten in al je spullen. Dus herken wel dat moeilijk is voor je daar ze je moeilijke periodes ook heeft deelgemaakt. Hoop je snel nieuwe krijgt

Zelf lijst gemaakt wat gedaan moet worden en waar schoonmaakmiddelen staan. Geeft mij rust en hulpen geven ook aan fijn vinden en het niet steeds hoeven vragen aan mij

Sterkte mee
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

We hebben 1 nacht lichte vorst, en ik schuif meteen met fiets en al plat over het wegdek door de ijzel!!! :grrr:
Knillis

Bericht door Knillis »

Oei Leeuwtje, heb je je erg bezeerd?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ben op mijn zij gevallen: schaafwond aan knie en elleboog, heup is blauw en mijn knie doet wel echt pijn, loop inmiddels met een kruk in huis. :huh:
miszzwen

Bericht door miszzwen »

Heel veel sterkte [USER="22271"]leeuwtje-nl[/USER] :aai::knuffel:
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Ik ben zojuist ook weer eens gevallen. :huilen:Het wordt nu echt tijd dat er maatregelingen worden getroffen. Dit kan niet meer zo blijven
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp