Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Heel vervelend Fratema!

Ik heb het dan niet zo heftig als jij, maar ik heb sinds juni last van pijn in de bovenrug en dat wordt steeds erger. Gisteren, na een half dagje wisselend staan/lopen/zitten deed mijn hele rug pijn. Ik wilde alleen nog maar liggen, dus inderdaad naproxen, wietolie en een warme kruik meegenomen en maar vast in bed gaan liggen.

Het voelt echt als een verlies, 10 jaar geleden draaide ik mijn hand niet om voor een dubbele dienst, of een 24 uurs-dienst desnoods. Nu kan ik niet eens meer een half dagje praten met mensen. :(
josfromglos

Bericht door josfromglos »

Bij deze heb ik de volgende boodschappen............…:
:stil::???::nee::slecht:: aan een ieder die, om welke reden dan ook, personen met goede bedoelingen de mond snoert…,
:klap::bravo::klap:: aan een ieder die, op wat voor manier dan ook, bijstand verleent aan ALLE hulpbehoevenden rond ons heen,
:mad::grrr:: aan een ieder die zich egoistisch gedraagt, met name in winkels dezer dagen,
:knuffel::stop: :banghead:: aan een ieder die een dierbaar iemand niet kan bezoeken,
:girlpower::lief:: aan mijn echtgenote, die op dit moment 'on line' aan het werk is,
:bidden::bidden::bidden:: aan ons allemaal, geen uitleg nodig…………..,
:slecht::slecht::slecht:: aan familie+ in Nederland die zich hebben laten beinvloeden door nare leugens,
:mad::mad::mad:: aan mijzelf, omdat ik nuttiger kan zijn op dit moment!,
:joepie::beer::feest:: 'wishful thinking', wat we doen als een oplossing is gevonden,

Sterkte allemaal, ik probeerde slechts eeaa deze keer op een luchthartige manier te benaderen(?).......
Klick

Bericht door Klick »

creatief! :ogen::D
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Lief van je Jos. :)
gebke

Bericht door gebke »

wauw Jos de is een goed bericht fijn zo.

dan zet ik er bij en iedereen sterkte met corona.
josfromglos

Bericht door josfromglos »

Nu elke donderdagavond, 20.00, komt vrijwel iedereen hun/zijn/haar huis uit, en applaudiseert voor 'the National Health Service' (te lang weggeweest…, wat is de Nederlandse 'equivalent'?), nimmer eerder gezien in de UK. Eigenlijk….., nee..... niet 'eigenlijk', HEEL ontroerend om de steunbetuigingen van die normaliter vrij 'private' Engelsen te zien 'in the street'!

'Wij' (lees mijn echtgenote en zoon...) hebben intussen iets bij de naam van 'Face Time' opgezet, zodat wij deze ochtend 'visueel kontakt' met onze geestelijk gehandikapte dochter konden hebben…..(mijn dochter...'Dad, are you coming to pick me up?...…'). Tijdens mijn laatste bezoek afgelopen week struikelde ik 'and fell on my face'......…, dus 'lieg ik een klein beetje' en vertel haar dat ik nog niet ben 'hersteld'…. (vreemd woord eigenlijk voor een 'ras-echte' MSer...). Overigens, 'Thank God' dat mijn echtgenote/zoon op de hoogte blijven van de laatste technische ontwikkelingen!

De huidige berichtgeving is uiteraard schokkend (niet te vergeten sommige uitspraken van 'de leider van de vrije wereld' enkele dagen geleden…). Ik wens jullie allemaal alle mogelijke sterkte toe, en laten we hopen dat deze :???::weetniet::duivel::ziek::ster: sneller dan voorspeld 'voorbij' zal zijn, al zijn de vooruitzichten op dit moment niet al te rooskleurig, maar dat wisten jullie al...

Voor ALLE hulpverleners…….:bedankt::thumbup::bloem::klap:, voor alle egoisten…….:boos: :thumbdown::grrr: :slecht:, groetjes Jos...…. :D:knuffel::D
Marina

Bericht door Marina »

Fijn voor je dat je/jullie nu visueel contact kunt hebben via Face time met je dochter, Jos :vriendjes::thumbup:!
Fratema

Bericht door Fratema »

Shiiiiiiiiiiiiit... zojuist onze meivakantie naar Berlijn geannuleerd. Corona. :huilen:
Knillis

Bericht door Knillis »

Ja, balen is dat Fratema. Wij zouden deze zomer 4 maanden in Oostenrijk verblijven maar het wordt nog spannend of daar nog ietsje van overblijft. Vorig jaar zouden we ook al 4 maanden gaan maar toen bleek de non-hodgkin van mijn man actief te zijn geworden en moest hij gedurende 6 maanden chemo en immuuntherapie ondergaan, dus ook geen mogelijkheid naar Oostenrijk te vertrekken. Inmiddels gaat dat weer goed op het moment

Eerst maar eens hopen dat we Corona buiten de deur kunnen houden en verder gezond kunnen blijven. Eens zal het toch wel lukken weer van vakantie te kunnen genieten?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hier ook Zwitserland geannuleerd begin mei. Hotel onderweg al betaald en krijg ik helaas niet terug. Volgende reis staat voor eind juli, maar of dat gaat lukken??
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp