Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
AngelNoa

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door AngelNoa »

voorzichtige juich! Want we juichen pas echt als het zo ver is natuurlijk :p
groetjes,
Angelique

~every scar i have makes me who i am~
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

D-Cheryl schreef: 22 aug 2020, 20:29 @Jrs77 Ik zou niet op bed gaan liggen als ze er zijn, ben wel in de woonkamer, als er vragen zijn moeten ze bij me terecht kunnen. Dat ze dus ging omdat je op bed lag, zou ik denk ik ook hebben gedaan bij een nieuwe en onbekende cliënt toen ik nog ambulant werkte. En ja: als ik mijn uren niet kon maken maar ik was wel beschikbaar voor de cliënt, schreef ik ze ook allemaal gewoon op.

Zeg wat je van haar verwacht, communiceer: ik vertel vooraf wat ik wil dat ze doen, en wat ze doen als ze dan nog tijd over hebben. (Balkon/washok/mij even bragen/etc)
Ik ben vrijdag beneden gebleven, en op de bank gaan liggen. Vooraf heel duidelijk verteld wat er gedaan moest worden, maar ook dat werkte niet. Toen ze boven volgens haar klaar was, ben ik daar even gaan kijken; bed nog niet opgemaakt, badkamer nog vies, pedaalemmers niet geleegd (allemaal letterlijk gevraagd). Half uurtje later staat ze naast me; "Ik ben klaar, tot volgende week.".

Ik vertel wat er boven nog niet was gedaan, en dat ik zowel boven als beneden nog geen stofzuiger had gehoord. "Oh, ik dacht: dat doe ik volgende week wel" :moe:
Met tegenzin gaat ze stofzuigen. Ik vraag of ze de keuken wel heeft gedaan; toen ik daar keek, terwijl ze boven aan het zuigen was, was er nog geen doekje over het aanrecht gehaald. Ging ze doen.

Toen ze weg ging bleek er nog steeds geen doekje over het aanrechtblad te zijn gehaald. Ze had wel de stofzuiger in de keuken open- en schoongemaakt. Heel de keuken onder een dikke laag stof :moe: En zo weg gegaan :huh:

Heb naar het bedrijf gebeld dat zij bij mij niet meer hoeft te komen, en dat ik deze week iemand met wat ervaring verwacht. Ik heb al sinds begin juni invallers; van goedwillende, vriendelijke scholieren/studenten die nog nooit hun eigen kamer hadden opgeruimd tot enorme lapzwansen.

Ben benieuwd wie er deze week op komt dagen; anders ook maar eens naar de gemeente bellen :(
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Pfff :slecht:
'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Jeetje, dat is een domper!! Iets zo duidelijk vragen/doorgeven en dat het dan gewoon niet gebeurt. Goed dat je hebt doorgegeven deze hulp niet meer te willen, nu maar kijken wie je er voor terugkrijgt. Ik start als het goed is volgende week, ben ook héél benieuwd!!
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

leeuwtje-nl schreef: 02 sep 2020, 09:50 Ik start als het goed is volgende week, ben ook héél benieuwd!!
Fijn, ik duim voor je!
(en ik had de eerste keer meteen echt een topper; het kan dus goed gaan ;))
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik sta in elk geval nu ingeroosterd voor volgende week! :klap: (Dus eigenlijk verkeerde topic.... :p )
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Vandaag eindelijk de afspraak voor de aflevering van de driewielfiets waar ik op 29 juli goedkeuring op had gekregen van de gemeente!

Hij rolt hem de bus uit... is het de verkeerde kleur. :(
Tja, zegt hij.... en hij kijkt van mij naar de fiets. Ik heb de offerte erbij gepakt, en gezegd als het nou voor 3 maand was, maar dit gaat voor jaren mijn nieuwe fiets worden. Dit lijkt me niet de bedoeling! Dus hij ging even bellen met kantoor: niet hun schuld, Van Raam heeft verkeerd geleverd.

Pak maar weer in, neem maar weer mee.
Ik wacht liever nog even een paar weekjes extra. :hmmm:
'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Pfff, wat een gedoe; je had je vast al op een eerste tochtje verheugd. Maar terecht; zo'n fiets is duur genoeg, dan verwacht je ook dat ze doen wat is afgesproken.
Heb je al een nieuwe afleverdatum?
annette54

Bericht door annette54 »

en zo begon het: (een lang verhaal)
26 juli heb ik de laatste dakpan geplakt op het vogelhuisje
(ik kocht een kerststalletje als vogelhuisje voor de winter, het dak was niet waterdicht en daarvoor knipte ik uit aluminium bakjes dakpannen die ik op de grond moest leggen (vanuit zittende stand) om te pletten=60 x neerleggen en oprapen, deed ik de hele middag over)
héél relaxed maar de volgende dag bleken mijn spieren het er toch niet mee eens te zijn:
spierpijn dus die elke dag erger werd

tot ik mijn zelfmedicatie (paracetamol, arnicazalf en druppels) opgaf en na 2 weken zelf proberen op te lossen een recept voor een pijnstiller vroeg aan mijn (vervangend) huisarts.
als de pijn dan dragelijk zou zijn, of verdwenen zou ik naar de huisarts gaan.
recepten gekregen voor:

naproxen deed niks dus gestopt
tramadol deed niks dus gestopt
codeïne deed niks dus gestopt

ik moest langskomen voor onderzoek en de conclusie was: neuropathie = zenuwpijn na overbelasting spieren en advies amitriptyline en fysiotherapie

ik wilde het zelf oplossen en besloot tot een alternatieve behandeling met CBD olie
maar ook naar de fysio.

inmiddels neem ik om de 4 uur (dan komt de pijn ongenadig opzetten) 5 dr. CBD van 7 1/2%
fysiotherapie (inmiddels mee gestopt, het lijkt alles te verergeren)
en héél veel pijn! ( ik kan bijna niet zitten, bukken, sokken enz aantrekken, niet fietsen, hometrainer enz......gelukkig gaat een klein stukje lopen goed en kan ik staan maar dat is allemaal veel te vermoeiend...)
ik ben nu zo aan het twijfelen:
ben ik te eigen-wijs om het zelf te willen oplossen?
wat zou ik nog meer kunnen proberen? of toch het advies van de arts opvolgen?
groetjes,
annette : )

:knuffel:
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Jrs77 schreef: 20 okt 2020, 07:37 Pfff, wat een gedoe; je had je vast al op een eerste tochtje verheugd. Maar terecht; zo'n fiets is duur genoeg, dan verwacht je ook dat ze doen wat is afgesproken.
Je begrijpt het beter dan de medewerker van de gemeente die ik hier vanochtend over sprak, die was er niet blij mee... Blijkbaar had ik zelf moeten betalen voor de kleur zwart, maar dat was ze waarschijnlijk vergeten te vertellen tijdens de telefonisch intake vanwege Covid, en alles is anders, etc.

Tja.

Ze gaat nu bellen met Van Raam, maar dit kan inderdaad betekenen dat ik opnieuw 7 weken moet wachten.

Ze legde trouwens alles lekker bij mij neer, terwijl de hulpmiddelenleverancier zelf zei dat zij wel een zwarte hadden besteld en dat de fout bij Van Raam lag.
Ik weet het niet, ben benieuwd welke antwoorden zij nu krijgt....
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp