Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

De winter komt er aan..... En dus ging ik vanmorgen meteen met fiets en al op mijn plaat over de ijzel. Ik klapte met mijn onderkaak op de stoeprand, en zodoende brak mijn boventand af. De tandarts heeft het meteen en kundig weten te herstellen, maar er zit nu wel een breuklijn in mijn tand. :( En natuurlijk een lijf met beurse plekken.... Afwachten maar hoe ik morgen mijn bed uit kom!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Alles doet me pijn vandaag.... :brul:
Knillis

Bericht door Knillis »

Dat kan ik me voorstellen Leeuwtje, wat een rotklap zul jij hebben gemaakt.

Sterkte en beterschap gewenst, ga maar flink aan de pijnstillers.
Suzan

Bericht door Suzan »

Je bent beurs en hebt spieren verrekt in je lijf waarvan je niet wist dat je ze had... :hmmm:
Sterkte. onthoud dat het minder wordt. ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

:brul: GRRRRR!! Kan weer met spoed naar het ziekenhuis nu. Weer een nieuwe retina-loslating. :grrr: :(
Word gelijk geholpen zodra ik er ben.
Fratema

Wat eng!

Bericht door Fratema »

Wat eng!

Hebben ze je goed kunnen helpen?
Klick

Bericht door Klick »

oo helupp wat schrikken...
hoe is het nu met je?
Suzan

Bericht door Suzan »

Ben net thuis. Hij heeft het (voor nu) weer kunnen lassen.Hij was even bang dat hij m'n netvlies niet meer te pakken kon krijgen maar hij kon het randje "nog net mee pikken".

Dus ik ben weer even uit de brand, tot het weer verder scheurt.
En nu heb ik een zeer oog, dus dat wordt op tijd naar bed en de oogjes dicht.

Ach ja. Met die groene staar er ook bij, en mijn enorme bijziendheid weet ik dat het er niet beter op wordt.
Ik zei vanmiddag al tegen de arts dat ik te oud was om braille te leren, en toen zweeg hij maar wijselijk... :stil:
Klick

Bericht door Klick »

wat een dag voor je.. pffff
maar ze hebben het weer kunnen maken gelukkig
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Het klinkt heel akelig! Goed herstel gewenst, voor zover mogelijk.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp