Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
wilm

Bericht door wilm »

Wat erg zeg, wat zal je je :huilen: voelen
En de kassa juffrouw zei ook niets???

Lijkt wel of (veel) mensen zich schamen om iets te zeggen
Bleek ook wel uit het programma hufterproef waar situaties gespeeld werden bijv iets in tas stoppen of iemand uitschelden

En andere klanten in winkel zeiden soms niets.
werd ook bekeken vanuit psychologisch inzicht dat mensen vaak niets durven zeggen, bang ook terug gepakt/gescholden te worden

Maar vind dit wel heel erg
Hortensia

Bericht door Hortensia »

Zeker antoinette erg naar dit En dat het kassa meisje het niet voor je opnam of wat zei. Sterkte meid
Antoinette

Bericht door Antoinette »

[QUOTE]En andere klanten in winkel zeiden soms niets.
werd ook bekeken vanuit psychologisch inzicht dat mensen vaak niets durven zeggen, bang ook terug gepakt/gescholden te worden

[/QUOTE]

Wilm: ik denkt dat je gelijk hebt. Mensen zijn bang ergens bij betrokken te raken. Maar dan vraag ik me wel eens af: In hoeverre laat je een dergelijke situatie toe? Het kassameisje zei inderdaad ook niets. Misschien bang voor haar baan...?

Enfin, ik kom er wel overheen hoor. Maar op dat moment voelde ik me zó de steek gelaten en hulpeloos....:( Dan word je echt geconfronteerd met je lichamelijke beperking.
wilm

Bericht door wilm »

Ja dat is het erge trieste v deze maatschappij dat vindt k heel erg

We zijn veelal allemaal eilandjes, en moeten het zelf zien te redden
maar als je een beperking hebt dan je (soms) wat hulp nodig (niet alleen in zo'n situatie)

Maar voor nu :knuffel:
san70

Bericht door san70 »

Bah. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat je geraakt heeft. Sommige mensen hebben echt geen benul wat ze met hun woorden kunnen aanrichten.
Annet1968

Bericht door Annet1968 »

fffffff klagen ( ik heb met mijn man vanmiddag al even gejankt.)
Ik merk dat het lopen de laatste maanden snel slechter gaat en daar maak ik me erg veel zorgen over. Als het zo blijft doorgaan denk ik dat ik vlot in een rolstoel zit.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Kaasje, hoe is het nu met je schoonzusje en je zus??
kaasje

Bericht door kaasje »

Wat lief dat je er naar vraagt Leeuwtje-nl.

Na onderzoek is gebleken dat haar lever en nieren 'schoon' zijn (blijf het een rotuitdrukking vinden alsof kanker vies is)

Wel bleek ze een B12 te kort te hebben.
Die was wel zo laag dat de arts nog nooit zoiets had meegemaakt.

Ze moet nog wel een darmonderzoek laten doen om er zeker van te zijn dat er daar ook geen tumoren zijn.

Tot nu toe lijkt het erop dat de hele ellende is veroorzaakt door een B12 tekort.

Het was zo laag dat ze voorlopig nog wel bezig is om er fysiek weer een beetje bovenop te komen.

Nu een megastootkuur met injecties en daarna langzaam afbouwen naar 1x in de maand een injectie voor de rest van haar leven.

Arts is een stuk geruster maar nog niet helemaal tevreden tot blijkt dat het darmonderzoek ook goed is.

Zijn wel even hele spannende tijden geweest!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Fijn dat je het even laat weten! Klinkt nog heel spannend, maar dit is toch beter nieuws dan ik verwachtte... Succes nog met de onzekerheden!
kaasje

Bericht door kaasje »

Het is ook veel beter nieuws dan wij verwacht hadden hoor!

En beter nieuws dan de artsen hadden verwacht.
Die hadden haar al op oncologie gelegd!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp