Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Sara

Bericht door Sara »

Het kan ook zo'n K*Tziekte zijn, MS. :grrr:

:knuffel: :knuffel:
Fratema

Inderdaad ja

Bericht door Fratema »

Inderdaad ja

Gisterenavond bijna gevallen bij mijn dagelijkse strompel van traplift naar bed, scheelde weinig

Arm doet zeer
Knie doet zeer
Voet doet heel zeer

Voel me steeds vaker bejaard, maar ben 52.

:huilen: :boos:
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

[QUOTE=wilm;1114947]Sterkte annemarie 1958[/QUOTE]

Dank je wel.
Ben weer even thuis, weer een nieuwe methode bedacht om mijn bed in te komen, ga ik zo uitproberen, maar eerst even op krachten komen, net de wasmachine aangezet en de post bekeken.

Als het lukt om zelf in bed te komen (en er uit) en de fysio het verantwoord vindt zou ik in principe naar huis kunnen, zou graag uit het verpleeghuis vertrekken, ik wil naar huis!!!!
Maar ja, het moet wel verantwoord zijn.
Fratema

Wat kan een mens chronisch druk zijn

Bericht door Fratema »

Wat kan een mens chronisch druk zijn

Met chronisch ziek zijn :(
wilm

Bericht door wilm »

Sterkte frans

Herkenbaar
Heb wel eens chronisch zieke horen zeggen 'heb nu druk vol agenda, meer als toen ik nog werkte'

Als ik tegen me familie zeg heb druk dan lachen ze me bijna uit
Hoe kan jij nu druk, geen werk, geen gezin
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoe gammel kun je zijn van een ordinaire verkoudheid? Nou, goed gammel. :moe:

Maar ik weet dat dit over gaat, dat scheelt. Hoop alleen een beetje snel. ;)
Knillis

Bericht door Knillis »

Van een eenvoudige verkoudheid kun je inderdaad erg beroerd zijn. Goed stomen om te voorkomen dat de boel vast gaan zitten want dan ben je verder van huis.

Beterschap.
Suzan

Bericht door Suzan »

Stomen kan ik niet, word helemaal "paniekerig" als ik met m'n hoofd onder een handdoek boven zo'n bak heet water zit. :eek:
Heb het een paar keer geprobeerd maar is echt niks voor mij. Kan het niet verdragen.
Ik gebruik altijd maar Cinuforce neusspray want die is niet verslavend en werkt goed voor mij.

En natuurlijk zit ik me al weer voor te bereiden op de bronchitis die dan na een tijdje de kop op komt steken.
Morgen eerst maar eens naar de HA bellen of hij me weer eens Flixotide voor wil schrijven want deze diskus die ik nog in huis heb is ernstig over datum.
Gebruik het alleen als ik vrees dat ik weer last van de longen ga krijgen, dus na een verkoudheid en dat is al jaren niet meer voorgekomen. :)

Dat was dus het voordeel van jarenlang enorm afgelegen wonen: Je komt niet met mensen en dus virussen in aanraking.... :haha:
Maar nu heb ik weer een sociaal leven, dus dan pik je nog wel eens iets op.

En nu kruip ik eerst even een uurtje of wat het bed in want ik ben weer even op. :moe:
Knillis

Bericht door Knillis »

Een doorgesneden ui naast je bed/nachtkastje zetten. Ruikt verre van lekker de volgende ochtend maar wil ook nog wel eens helpen de luchtwegen open te houden.
Sara

Bericht door Sara »

Vlak voor de kerst met aanhoudende blafhoest en spit. :boos:

Ik ben meestal nogal terughoudend met middeltjes, maar deze dagen ga ik doorkomen met flink pijnstillers, een maagbeschermer, cbd-olie, hoestdrank, codeïne en een pammetje voor de nacht.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp