Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou, het wordt niet "beter". Ze zetten het proces even stil, tot het weer verder scheurt.
En dan is het maar hopen dat het "naaiwerkje" het weer even houdt... tot die stikseltjes weer uitscheuren. :hmmm:

Ach ja. Je houdt het niet tegen. :ogen:
Suzan

Bericht door Suzan »

Nee. Heeft [B]niets [/B]met ms te maken. Gewoon pech. Geen reden tot zorg dus.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Vrijdag toch maar een afspraak bij de fysio staan, na mijn val van bijna 2 weken geleden. Steeds meer last van hoofdpijnen en nekklachten, volgens mij zit er iets echt niet goed!
Knillis

Bericht door Knillis »

De fysio kan vaak bij dat soort klachten heel goed helpen en misschien ben je dan snel van de klachten af. Sterkte.

Hier vandaag ook een stevig baalmomentje Binnenkort gaan we verhuizen, gewoon binnen onze eigen gemeente want dat scheelt weer veel gedoe o.a. met de rolstoel (WMO) maar .....

Ging vanmorgen even bij de huisarts langs om een adreswijziging door te geven. Krijg ik als antwoord van de assistente dat ik dan helaas op zoek moet naar een andere huisarts want ik ga buiten de wijk wonen.

Dat zijn helaas de afspraken zoals de huisartsen die hier gemaakt hebben. Wat een onnodig gedoe temeer omdat ik wel gewoon bij mijn eigen apotheek kan blijven (die zelfs nog gewoon aan huis komen bezorgen) en huisarts en apotheek zitten ook nog eens in een gebouw.

Pff wast hebben we toch vreemde regels/afspraken in dit land.
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Knillis,

Vaak valt er wel iets te regelen hoor.
De assistentes moeten zich uiteraard strikt aan de regels houden, maar vaak doet een persoonlijk consult met je eigen vertrouwde huisarts wonderen.
Je kunt het altijd proberen.

En leeuwtje-nl: Apart dat je nog zo lang last blijft hebben. Ben je echt op je rug/nek gevallen?
Omdat je ook een klapper met je gebit gemaakt hebt, kan er niet iets in je kaak "aan het drukken" zijn?

Ach, ik weet het ook niet. Sterkte i.i.g. ;)
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik ga het in ieder geval proberen Suzan, bedankt voor je reactie.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=Suzan;1117498]

En leeuwtje-nl: Apart dat je nog zo lang last blijft hebben. Ben je echt op je rug/nek gevallen?
Omdat je ook een klapper met je gebit gemaakt hebt, kan er niet iets in je kaak "aan het drukken" zijn?

[/QUOTE]

Ik ben op mijn onderkaak gevallen, dus heb een flinke klap gekregen in nek, kaak en schedel. Afgelopen zomer had ik gordelroos, waarbij door de enorme verkramping 2x een nekwervel scheef is gaan staan. Ik heb met deze aanhoudende klachten dus een idee dat hier best het probleem kan zitten. Ik laat er in elk geval even naar kijken!

Overigens blijk ik na mijn verhaal te zijn ingepland bij een kaakfysio, dus daar hebben ze zelf ook al over nagedacht aan de balie! ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

@Knillis: Het is mij i.i.g. een keertje gelukt. Toen kwam ik weer terug naar Zwolle wonen en kreeg hetzelfde te horen aan de telefoon.

Ik was dus in een totaal andere wijk terecht gekomen. Maar op het moment dat ik de assistente aan de lijn had, hoorde ik ook de stem van m'n huisarts die langs de balie liep..... Dus ik vroeg gelijk of ze het niet even direct aan Dr. (....) kon vragen of ik niet terug mocht komen.

Zo gedaan en de reactie van m'n huisarts was heel duidelijk. "Ja natuurlijk mag zij dat!"
En zo kwam ik gewoon weer bij m'n oude vertrouwde huisarts terecht. :tralala:
annette54

Bericht door annette54 »

[url=https://postimg.cc/JygyLNqW][img]https://i.postimg.cc/k4MWWwRD/DSCN5525.jpg[/img][/url]

gistermiddag een vreselijke smak gemaakt: bij het, een stap naar achter zetten, gestruikeld over mijn "vrije vogel".
met een klap op de grond. strompelend van de pijn aan mijn knieën naar binnen.
schade:
véél pijn
2 dikke rode knieen
linkerpols pijnlijk
mijn ribben onder de borst gingen in de loop van de avond steeds meer pijn doen, en nu vanmorgen ERG pijn

goede nieuws:
ik leef nog
ik heb niets gebroken waarschijnlijk gekneusd.
mijn huid is nergens beschadigd
de mouw van mijn leren jas is onbeschadigd
mijn broek is onbeschadigd
les geleerd

als ik gewoon had gewacht tot mijn zoon (onderweg) was gekomen om mijn "vrije vogel" weer in te graven was het niet gebeurd!
ik moest het zo nodig zelf weer proberen:moe:

kortom:
alle schade zit aan de binnenkant en ik heb in rust alle tijd om mijn eigen-wijsheid te overdenken:D
Knillis

Bericht door Knillis »

Flinke smak heb je gemaakt zeg Anette. Gelukkig niets kapot maar ik vrees dat je nog lang last zult hebben van de ribben.

Volgens mijn fysio komt de pijn vanuit de tussenrib spieren. Ik heb meerdere malen mijn ribben met kleine ongelukjes op die manier geblesseerd.

Heel veel kun je er niet tegen doen maar ik heb de eerste paar keer wel “gekraakt” door de fysio en dat gaf snel verlichting. Maar ik kreeg ook wel behandelingen met electroden die op de pijnlijke plek werden geplakt waarna er stroomstootjes werden gegeven.

Een behandeling om de doorbloeding te stimuleren waardoor de klachten sneller overgaan.

Mocht je dus echt veel last van pijn bij de ribben houden dan is het misschien zinvol een afspraak bij de fysio te maken.

Sterkte want dat zul je wel nodig hebben. :knuffel:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp