Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Bericht door Klick »

sterkte annette !
tracy

Bericht door tracy »

Vanmorgen naar het werk gegaan. Ik merkte al bij het instappen in de auto dat m’n rechterschouder en nek behoorlijk pijnlijk waren als ik beweeg. Na 3 uurtjes naar huis gegaan vanwege de pijn. Zit nu in m’n relaxstoel met een verwarmbare deken/kussen voor de nek en schouder. Ik wou vanmiddag ook naar de sportschool, maar dat wordt niks.
Knillis

Bericht door Knillis »

Misschien even zo snel als mogelijk bij de fysio langs. Die helpen mij vaak vrij snel van de meeste pijn af door wat te masseren en voorzichtig een beetje “kraken”.

Sterkte.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=leeuwtje-nl;1117492]Vrijdag toch maar een afspraak bij de fysio staan, na mijn val van bijna 2 weken geleden. Steeds meer last van hoofdpijnen en nekklachten, volgens mij zit er iets echt niet goed![/QUOTE]

Yup: nek licht gekneusd, komende tijd 2x per week fysio! :(
Job

Spook boek.

Bericht door Job »

Spook boek.

Gisteren was ik in de bibliotheek om boeken te lenen.
Toen ik ze wilde scannen zag ik op het scherm een boek op mijn lenerspas staan wat ik absoluut niet had geleend. "Stop met aardig zijn" was de titel. Ik meldde dit vreemde voorval bij de baliemedewerkster.

Tot mijn verbazing geloofde ze mij niet. Het boek moest wel in mijn bezit zijn, anders kon het niet op mijn pas staan. Ik sprak mijn angst uit voor een boete voor het niet op tijd inleveren voor een boek dat ik niet had geleend. De dame achter de balie zei dat ik het nog 2 weken mocht houden voordat ik een boete zou krijgen.

Ik werd echt heel boos. IK HEB DAT BOEK NIET!!! schreeuwde ik inmiddels. Ze haalde er een collega bij. Die liet mij op haar scherm zien hoe het boek eruit zag, alsof ze mijn geheugen op moest frissen. Ik riep dat ik nooit een boek zou lenen met de titel: stop met aardig zijn. Dat ik daar helemaal geen boek voor nodig heb. Wanneer je vals beschuldigd wordt, stop je vanzelf met aardig zijn.

Er kwamen steeds meer mensen bij staan en de dames bleven van mening dat ik het boek in mijn bezit had, maar omdat ik steeds bozer werd heeft de medewerkster die er bij werd gehaald het boek van mijn pas gehaald.

Ik heb de boeken die ik had willen lenen in het inlever vak gekwakt en ben weggegaan.

Het liet me echter niet los. Thuis checkte ik mijn lenersgeschiedenis en daar stond het bewuste boek. Ik zou het geleend hebben op woensdag 23 januari. Op die dag was ik niet eens in de bieb geweest! Sterker nog:mijn laatste boeken had ik op 28 december vorig jaar geleend. Die had ik ruim op tijd teruggebracht zonder nieuwe te lenen. Ik had voor kerst 2 mooie boeken gekregen, dus leesvoer genoeg.

Ik belde naar de klantenservice. Ik vind het een heel naar idee dat er boeken op mijn lenerspas terecht komen zonder dat ik fysiek met mijn pas in de bieb aanwezig hoef te zijn en ik vind het afschuwelijk dat ik niet werd geloofd.

De dame die me te woord stond geloofde me wel en vertelde dat er heel af en toe wel eens een "spookboek" op iemands pas terecht kwam en ze zou de dames er op aanspreken.

Ik was iets meer gerustgesteld, maar vind het nog steeds een griezelig voorval. Nu moet ik kennelijk iedere 3 weken mijn leengeschiedenis checken op spookboeken en al mijn uitleen bonnetjes bewaren als bewijs voor wat ik wel en niet heb geleend. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? De drempel om weer naar de bibliotheek te gaan is behoorlijk hoog.
Fratema

Rotdag

Bericht door Fratema »

Rotdag

Ik ging om 9.00u met de rolstoeltaxi naar het werk.
Daar aangekomen voelde ik dat ik moest plassen. En een grote boodschap. Dus gauw naar boven, overgestapt op de elektrische burostoel en weer naar beneden, het gehandicaptentoilet.

Ik probeerde zo snel mogelijk alles uit te trekken maar het plassen begon al toen mijn Inco naar beneden was. Vlug vlug plofte ik op het toilet. Dacht dat het wel redelijk goed was verlopen. Totdat ik mijn broek omhoog deed.Echt de linker broekspijp was kletsnat. :huilen:

Dus niks werken, mijn collega's het verhaal vertekd en toen naar huis.

Wat genant :( :(
Job

Bericht door Job »

Echt rot voor je Fratema. Vooral omdat je weer helemaal terug naar huis moest. Kan je niet ergens op je werkplek een schoon setje neerleggen? In je locker of zo? Dan is het zo gefixt. Ik heb de mazzel dat mijn werkplek een voormalige cliënten kamer is. Compleet met toilet, wastafel en douche. Wanneer ik hoge nood heb, of het personeelstoilet is bezet, dan kan ik daar gemakkelijk gebruik van maken.
Suzan

Bericht door Suzan »

@Fratema, Wat een ontzettend vervelende situatie...

Net als Job denk ik dan gelijk "verschonings-tas met benodigdheden altijd klaar hebben liggen in je bureau/kamer/kluisje". Desnoods bij je meerdere. ;)
Want dit wil je niet vaker hebben toch.

Gelukkig is er een gehandicaptentoilet beschikbaar, dus je hebt ruimte en privacy om dat discreet even te regelen.
Ze zien alleen dat je een andere pantalon aan hebt als degene die je aanhad toen je 's morgens binnenkwam. :tralala:

Maar het blijft niet jofel... :slecht:
Job

Bericht door Job »

Waarschijnlijk valt het collega's niet eens op wanneer je opeens een andere pantalon draagt. Dit valt ook nog te ondervangen door een paar identieke broeken beschikbaar te hebben.
miszzwen

Verdrietig :( Schildklier weer te langzaam ( te traag ) :(

Bericht door miszzwen »

Verdrietig :( Schildklier weer te langzaam ( te traag ) :(

Hallo

Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest bij de internist.

Naar lang klungelen van een te snelle schildklier en dan te langzaam dacht ik eindelijk de schildklier een beetje onder controle te hebben met de medicatie,s

Maar naar 4 maanden ong ( kan langer zijn) stabiel te zijn met de medicatie,s.
Voor mij het gevoel dat ik weer opnieuw kan beginnen met de schildklier. :huilen:
Om dat hij nu (alweer) te langzaam gaat.:huilen:
Heb ook door gegeven dat ik een verdikking(bobbel) in het midden van me keel er bij heb gekregen.
Aan de bij de zijkanten was hij al dikker.

20 mei heb ik een afspraak om een echo te maken van me hals om te kijken wat die[I]. verdikking(bobbel) [/I] is.

We zullen maar weer zien! :(
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp