Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

Carpaal gedoe

Bericht door Fratema »

Carpaal gedoe

De OK-datum nadert nu snel. Inmiddels heel wat geregeld (trots op):
- gipsspalk na de operatie zodat het beter op z'n plek blijft
- verblijfskatheter gedurende enkele weken
- hulp bij opstaan en ADL vanaf de 18e
- hoog/laag ziekenhuisbed in de achterkamer vanaf de 14e

etc. etc. nog 12 dagen
Fratema

En over dat eftelingvehaal....

Bericht door Fratema »

En over dat eftelingvehaal....

De klaagster schrijft onder meer dat "de hardwerkende belastingbetalende mensen langer moeten wachten omdat een invalide die zijn hele leven op zijn luie reet zit zo nodig een ritje moet maken....
1 Ik werk ook hard
2 Ik betaal ook belasting
3 Ik ben niet lui maar mijn energielevel is een beetje boel minder
4 Zou dit een uitspraak zijn van de boze heks van Hans en Grietje?

Nu opschieten want ik moet naar m'n werk ;)
heleendr

Bericht door heleendr »

ik ben alle pilletjes zat... en pffff na een heftige reactie op de antibiotica, zijn eindelijk de enorme oei lelijke flinke ontstoken bulten weg niet van het krabbelen maar een reactie.

mag ik nog een kuurtje of 2 doen...heb zonder een wond of zo te hebben ineens wondroos.
ook geen bloem gezien :)

is een soort bacteriele infectie net zo iets als voetschimmel maaarrr hoe kom je er van af....
een antibiotica kuur dus weer. en dat wil ik juist tot een minimum beperken

dit keer geen amociciline gezien de reactie op de vorige kuren gelukkig.
en heel blij dat na 2 pillen de roodheid en de jeuk aan het verdwijnen is. ik bof nog geloof ik want want meestal gaat het ook gepaard met pijn en koorts en dat heb ik gelukkig niet

nu hopen dat het bij een kuur van 1 week blijft
want anders gooit het de rest door de war

gisteren een colonscopie gelukkig zonder roesje wat men eerst voorstelde.. en dat ging prima
geen bijzonderheden dus ik kan aan de volgende medicijnkuur beginnen
dank aan de artsen in het sneker ziekenhuis die even mee-dachten (voor het eerst ) :D

als de antibiotica afgelopen is tenminste :)
ik ga denk ik een modern kunstwerk maken van alle kleuren pillen dan doe ik er ook wat m&m tussen voor het speelse effect :p
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Heleen, jij krijgt ook flink te verduren met alle pillen, ongemakken en onderzoekjes...
Hoop voor je dat het blijft bij deze ene kuur om de roos te verdrijven.

Wanneer krijg je verslag van jou colonscopie?
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Bij wondroos is een simpele anti-roosshampo natuurlijk weer niet afdoende... Ik hoop dat je er met deze volgende kuur toch gauw vanaf komt!

Fijn dat de scopie ook zonder roesje kon en goed is gegaan!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Gisteravond is er een flinke stoeptegel door mijn slaapkamerraam heengegooid, pure vandalisme. Puur geluk dat ik net niet in die ruimte was of al op bed lag!! De rest van de avond bezig geweest met politie, de glaszetter en met alle troep opruimen, want alles (inclusief mijn bed) lag bezaaid met glas. Er waren geen getuigen, dus de politie kan niets doen helaas.

Gevolg voor mij: flinke dosis stress en adrenaline en ineens volop in de actie op een moment dat ik normaal al bijna in bed lig. Dankzij een pammetje toch nog 4,5 uur kunnen slapen, maar vandaag volledig brak en een lijf dat niet van mij voelt.

Echt hoor, waarom doen mensen zulke dingen??? :???: Naast de materiële en emotionele schade, hebben ze in mijn geval ook meteen mijn gezondheid te pakken. Stelletje vandalen! :grrr:
Sharon

Bericht door Sharon »

Wat lopen er toch een stelletje idioten op de wereld. Jammer genoeg realiseert deze persoon/personen zich niet wat voor invloed dit kan hebben op mensen.

Sterkte en take care :knuffel:
san70

Bericht door san70 »

Wat erg Leeuwtje. Dit is inderdaad niet normaal. Sterkte met alles regelen!

San
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Dank voor jullie reacties! De schrik zakt heel langzaam weg. Je moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ik op dat moment net in mijn slaapkamer was geweest... Het blijkt uiteindelijk dat er 2 stenen tegelijk zijn gegooid, met een gezamenlijk gewicht van 3,6 kilo! :huh:
dientje

Bericht door dientje »

erg balen, ik weet het,..wij hebben es een keer s,avonds een steen door ons voorruit gehad, gelukkig zat daar op dat moment niemand op de bank.

dat was in ons oude huis.

ook politie enzo,...

sterkte!.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp