Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Anet

Bericht door Anet »

Gatver! Het koelere weer heeft nog geen positief effect. Ik ben moe, heel moe. Mijn ogen vallen dicht.
Ik ben zo moe dat ik even gestopt ben met werken en een dutje moet doen.

Sinds de warmte heb ik ook mijn baclofen weer nodig anders verstijf ik zo dat ik 's nachts wakker wordt van de pijn in mijn spieren.

Pffff... Even niet leuk!
san70

Bericht door san70 »

Wat akelig Kaasje.
Heel veel sterkte voor jou en je familie!

San
Hortensia

Bericht door Hortensia »

Wat fijn dit is een beetje een chat forum?
Knillis

Bericht door Knillis »

Nou, ik weet niet of je het zo moet/mag noemen. In het moppertopic kan iedereen die iets te mopperen, klagen of even (beschaafd) schelden wil dan kan dat hier.

Soms reageren mensen er op door de mopperaar sterkte te wensen of een hart onder de riem te steken in moeilijke tijden, bij het nemen van een lastige beslissing of eindeloos gedoe met instanties.

Dus moet je even je hart luchten doe het dan gerust!
Hortensia

Bericht door Hortensia »

Bedankt iig fijn dat dat er is
Hortensia

Bericht door Hortensia »

Ik zweet sneller en snel warm had ik eerder nooit last van. Hoort dat ook bij ms?
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Even van me afschrijven... Vandaag zo'n dag dat ik het helemaal heb gehad met een onwillig lijf. Kan amper staan, dus transfers zijn een ramp. En mijn handen en armen werken ook niet. Omdraaien in bed is een regelrechte ramp.

Na hittegolf en nu het koelere weer dacht ik dat het beter zou gaan... Niet dus. Het wordt alleen maar erger... :(

En de stress door gedonder met TSN thuiszorg maakt het er ook niet beter op. :boos:
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Ach Ruitje, ik heb zo met je te doen, al heb jij daar weinig aan,
maar weet dat je regelmatig in mijn gedachten bent!:knuffel::knuffel:
Knillis

Bericht door Knillis »

@ Hortensia

Als je bovenaan de pagina tikt op "zoeken" en bv warmte intolerantie intikt krijg je een hele rits van topics die gaan over het al dan geen last hebben van warmte/kou.

Mocht je dan nog zitten met een vraag over jouw probleem met "warmte" kun je die vraag het best stellen in één van de meest bijpassende (recente) topics of anders zelf een topic openen waarin je je specifieke vraag kunt stellen.

Succes!


@ Ruitje

Wat ellendig dat het zakken van de temperatuur geen verbetering brengt en ook de thuiszorg nog voor problemen zorgt. Ik hoop echt dat er snel een plekje voor je komt in het verpleeghuis zodat in ieder geval de zorg wat dichter bij de hand is als het even niet gaat.

Sterkte! :knuffel:
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Gisteren ff naar 'binnengewipt' in een winkel die behoort tot een bekend concern waarvan de naam begint met een K..... omdat ik wat handcrème nodig had. Gelukkig waren er bijna geen klanten, zag ik door het raam want ik kan er niet met de scoot naar binnen.

Stok uitgeklapt en lopend naar binnen. Moeilijk boodschapjes doen met een stok en een winkelmandje. Maar enfin, aan de kassa ontdekte ik dat ik nog iets moest hebben, dus, terug naar de betreffende gang en daarna weer naar kassa.

Stond er plots een hele rij. Het kassameisje stond op mij te wachten. Leg ik het potje gezichtscrème naast de handcrème, zegt een klant (een man): 'hé, wat gaan we nu krijgen? Ik was aan de beurt.'
Ik: 'de juffrouw was mij al aan het helpen. Ik was alleen iets vergeten. Daarbij kan ik niet zo lang staan.'

Hij: 'Dan wordt het tijd dat u naar buiten gaat.'

Ik stond perplex. Niemand die iets zei, of het voor me opnam.

Met tranen in mijn ogen ben ik naar huis gescoot.

Ik ben na al die jaren nogal wat gewend, maar dit...

Het blijft pijn doen.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp