Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Nessa

Bericht door Nessa »

Sinds ik Tecfidera gebruik, heb ik veel last van droge ogen. Vandaag maar eens bij de oogarts geweest.

Ik blijk bijna geen traanvocht te produceren. De traanbuisjes zijn nu dichtgemaakt met een plugje. Dat was al geen pretje.

En nu moet ik morgen naar de reumatoloog ivm verdenking ziekte van Sjogren. Ik baal zo ontzettend!
Sara

Bericht door Sara »

Ach getverderrie Nessa :(.

Hopelijk kan de reumatoloog het morgen meteen ontzenuwen. Sterkte hoor!
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Nessa,

Sjögren is mij helaas bekend.
Ik slik al een paar jaar Psorinovo, dezelfde samenstelling als Tecfidera. Voordat ik met die medicijnen begon had ik al last van "droge ogen"

Het ergste wat ik daarmee beleef, is de onmacht om eens lekker een potje te janken. Een huilbui kan soms voor echte opluchting zorgen.
Sjögren valt, net als MS en nog meer ziekten, onder de auto-immuun aandoeningen.

Niet alles valt onder dezelfde noemer. Ik moet minstens één keer per 3 maanden naar de oogarts. Dat heeft een andere reden. Ik heb in mijn ene oog een tumor, waardoor ik helemaal blind ben en het andere oog ziet nog 15% door MS.

Het moest verboden zijn om naast MS andere ziektes ook gratis te krijgen.
Voor de Sjögren heb ik vele "kunsttranen" vergoten. Het beste voor mij blijft Vidisic.

Hoewel Sjögren onder de reumatische aandoeningen valt, heb ik geen idee wat een reumatoloog er voor doet. 'k Ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn.
chyta

Bericht door chyta »

[QUOTE=Antoinette;1019377]Gisteren ff naar 'binnengewipt' in een winkel die behoort tot een bekend concern waarvan de naam begint met een K..... omdat ik wat handcrème nodig had. Gelukkig waren er bijna geen klanten, zag ik door het raam want ik kan er niet met de scoot naar binnen.

Stok uitgeklapt en lopend naar binnen. Moeilijk boodschapjes doen met een stok en een winkelmandje. Maar enfin, aan de kassa ontdekte ik dat ik nog iets moest hebben, dus, terug naar de betreffende gang en daarna weer naar kassa.

Stond er plots een hele rij. Het kassameisje stond op mij te wachten. Leg ik het potje gezichtscrème naast de handcrème, zegt een klant (een man): 'hé, wat gaan we nu krijgen? Ik was aan de beurt.'
Ik: 'de juffrouw was mij al aan het helpen. Ik was alleen iets vergeten. Daarbij kan ik niet zo lang staan.'



Hij: 'Dan wordt het tijd dat u naar buiten gaat.'

Ik stond perplex. Niemand die iets zei, of het voor me opnam.

Met tranen in mijn ogen ben ik naar huis gescoot.

Ik ben na al die jaren nogal wat gewend, maar dit...

Het blijft pijn doen.[/QUOTE]

[COLOR="Purple"]Tuurlijk doet zoiets je pijn , en is het van de caissière ook een nalatigheid om hier niets van te zeggen !!!

Tenslotte was zij met jou ( als klant ) bezig .

Zij had moeten zeggen " Meneer ik ben met deze klant bezig , en als ik daarmee klaar ben , bent U aan de beurt " .

En jou vriendelijk en vooral rustig af moeten helpen .

Maar vaak zit ervan dat jonge grut bij die winkel keten met de K .

En mensen hebben geen / weinig geduld en zeker geen begrip meer voor een ander .
De caissière had natuurlijk ook even iemand kunnen vragen om het product te komen brengen !!!!

Zo is het mij geleerd in ook een groot grutter met een A.

Zoiets kan nu net de druppel zijn , als je toch al zoveel moeite moet doen om je boodschappen te doen :(

Liefs Chyta
[/COLOR]
june

schokkend!

Bericht door june »

schokkend!

Deze klachtenbrief van "Karin" aan de Efteling spreekt voor zich. Wat zou ik dit w**f graag met genoegen de nieuwe attractie van de Efteling, de achtbaan Baron 1898, injagen en die stil zetten als zij helemaal bovenin zit. En dan de sleutel weggooien. Zij belt zelf maar met haar mobiel een monteur.

Lees en huiver:


[IMG]https://pbs.twimg.com/media/CLGdNMoUYAA7tJG.jpg[/IMG]


Zou je zulke lui niet? Ik ben benieuwd welke toeslagen deze Karin maandelijks ontvangt. Daar betalen wij ook aan mee!
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=june;1020787]Zou je zulke lui niet? Ik ben benieuwd welke toeslagen deze Karin maandelijks ontvangt. Daar betalen wij ook aan mee![/QUOTE]
Aan haar taalgebruik te zien heeft ze weinig van ons belastinggeld verspild aan haar educatie, maar zal ze ook erg weinig inbrengen :D
dientje

Bericht door dientje »

dat is iemand die zich totaal niet kan verplaatsen of inleven/meeleven met iemand anders die een handicap heb.

die zeuren zelf al om een zere teen.

totdat ze zelf een keer wat krijgen, dan is het huis te klein!

gewoon mensen die vooral aan zichzelf denken!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=Jrs77;1020788]Aan haar taalgebruik te zien heeft ze weinig van ons belastinggeld verspild aan haar educatie, maar zal ze ook erg weinig inbrengen :D[/QUOTE]

:haha: Precies mijn gedachte!
Billy

Bericht door Billy »

Ik dacht dat het een hoax was, gaat ook rond op FB. Dus ben ff naar de Efteling gegaan op FB en het is gewoon echt geplaatst...

[IMG]http://i59.tinypic.com/3097gqs.jpg[/IMG]
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Triest...:boos:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp