Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Knillis

Bericht door Knillis »

Het is allemaal net zo uit z'n voegen gebarsten als de kerst terwijl de daadwerkelijke gedachten achter dit soort feestdagen voor veel mensen totaal onbekend zijn.

Vreetfestijnen zijn het geworden. Bezopen!

Maar het zal vast niet bij iedereen zo over de top gaan want er zijn en blijven toch altijd mensen die zich zulke uitspattingen niet kunnen permiteren en die genoegen (moeten) nemen met het minimale.

We gaan steeds meer op Amerika lijken.
Zou het ooit nog ten goede gekeerd kunnen worden?
Sara

Bericht door Sara »

Ha, wij gaan traditiegetrouw met zes vrienden uitgebreid koken en eten met Pasen :).

Best veel boodschappen gedaan dus :D.
Fratema

Bericht door Fratema »

Met Pasen vieren we het feest van overwinning op de eeuwige dood. Jezus werd wreed vermoord maar stond op de 3e dag weer op. Wij mogen delen in die overwinning. Ons lichaam is beperkt houdbaar, maar we zijn meer dan vlees en botten.

Pasen heeft helemaal niets met vreten te maken. Maar alles met Liefde en Leven :) :) :)
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Fratema;1104739]
Pasen heeft helemaal niets met vreten te maken. Maar alles met Liefde en Leven :) :) :)[/QUOTE]

Ik denk voor een gedeelte van de mensen niet, nee. De mensen die echt geloven en ook weten wat ze vieren met Pasen.

Maar voor het gros en wat ik vanmorgen weer in de supermarkt mocht aanschouwen, heeft het een heel andere invulling vrees ik...
Fratema

Bericht door Fratema »

Net als met kerst, vreten tot je er bij neervalt

triest
Suzan

Bericht door Suzan »

Ja. Totdat je boerend van de bank af rolt en de Rennies niet aan kunt slepen. Tsss....
Sara

Bericht door Sara »

Ik gun jullie je gemopper hoor, maar als ik me niet vergis is Pasen geënt op een voorchristelijk lentefeest waar het eind van de schrale winter en het begin van een vruchtbare en overvloedige periode gevierd werd.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ohw ja, nee, dat rechtvaardigt het vreetfestijn wel hoor... :ogen: :haha:
Fratema

PlusOV op herhaling

Bericht door Fratema »

PlusOV op herhaling

26 januari schreef ik hier:

"Een rolstoeltaxi besteld voor een ritje ziekenhuis, om 15.30u
Komt er om 15.43u een taxi voorrijden"

Is me toch vanmiddag exact het zelfde weer gebeurd &*&*)*^#&(*$ ^&*)P(*

Daardoor een superbelangrijke afspraak rond mijn revalidatie misgelopen :huilen:

En dus ten aanval: een fikse klacht ingestuurd naar PlusOV en ter info cc de afdeling WMO van de gemeente. O ja, ook nog naar de plaatselijke politiek. Ik ben er echt zoooooooooo klaar meer :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:
Knillis

Bericht door Knillis »

Dit blijft voor veel mensen een enorme bron van ergernis en volgens mij is dit ook weer (zoals zo veel tegenwoordig) een kwestie van geld.

Dat vervoer moet zo goedkoop mogelijk zodat chauffeurs onmogelijk het aantal geboekte ritten binnen het tijdschema rijden.

Dat is (ondanks dat ik het zelf nog niet hoef te ondervinden) zeer triest.

Mijn overbuurvrouw heeft kanker en haar man is dementerend. Omdat zij zijn zorg niet meer aankon is de man opgenomen in een verpleeghuis. Afspraak was 15.00 uur mevrouw thuis op te halen.

Na veel heen en weer bellen kwam de taxi om 16.00 uur. Hoe schandalig kun je het maken ook bij oude, zieke mensen. Mensen die hun hele leven hard werkten. Ik mopper hier heel hard met je mee Fratema.

Hoe is het nu geregeld met de misgelopen afspraak? Moet je nu weer lang wachten om opnieuw een afspraak te hebben?
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp