Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

Valt mee hoor, komende vrijdag poging 2

Bericht door Fratema »

Valt mee hoor, komende vrijdag poging 2

Die politieke partij, Deventer Sociaal, heeft een soort klaagbox ingericht op hun site waar je klachten over PlusOV kunt doorgeven. Heb ik gedaan en ze gaan het voorleggen aan de verantwoordelijk wethouder. Die gaat nl. ook over de aanbesteding volgend jaar. Ik heb in mijn klacht geschreven dat, indien er geen verbetering komt, ik hoop dat zde gemeente met een ander bedrijf in zee gaat :duivel:

Ik was dan ook danig gefrustreerd door hun zoveelste blunder. En ik ben niet de enige. Die klaagbox loopt als een trein
Suzan

Bericht door Suzan »

Pompiedom...

Zit de hele morgen al te wachten op een telefoontje (en aansluitend de reparatie) van het installatiebedrijf.

Gisteravond, ik wil water pakken in de keuken, knapt me ineens zonder dat ik het ding aanraakte de uitloop van de keukenkraan af! :huh:

Het spoot er uit tegen de keukenkastjes aan, hele aanrecht onder het water. En fijn. Gelukkig kon ik wel de kraan nog gewoon uitdraaien, anders had ik als een gek op zoek gemoeten naar de hoofdkraan.

Helaas krijg ik met geen mogelijkheid de uitloop weer op de kraan gedraaid. Vermoed dat het schroefdraad dol is.
Dit is een ouder huis, en ik denk dat het ding gewoon totaal versleten is. Ouwe meuk. :ogen:

Vanmorgen om 8.05 hing ik dus al aan de telefoon met de woningbouw. En dan merk ik toch dat ik wel wat verwend ben geraakt in de loop der jaren.
Want sociale woninghuur werkt dus wel anders dan particulier wonen. :cool:

Want normaal zou er dus echt al een monteur hier geweest zijn. Nu zit ik nog steeds te wachten... en te wachten.... :slapen:


Maar ik heb i.i.g. m'n tijd nuttig besteed, vanmorgen maar m'n aangifte 2017 ingevuld.
Merce

Bericht door Merce »

Irritant altijd dat wachten.

Werd je humeur beter van het invullen van je belastingaangifte? :D
Suzan

Bericht door Suzan »

En nog steeds geen telefoon, geen monteur, niks.

Heb net nog maar eens (derde keer) gebeld. Want volgens mij denken ze dat ik zeur omdat ik een leertje vervangen moet hebben (bovendien kan ik dat zelf nog wel :ogen: ).
Maar nee, als ik de kraan aanzet, spuit het water me door de keuken. :eek:

Maar het zou toch wel heel prettig zijn als het vandaag nog gemaakt kan worden want ik heb morgen geen tijd om de hele dag voor jan doedel te zitten wachten.
Want geen water in de keuken, is niks.

(Stond vanmorgen m'n komkommer voor op brood in de badkamer te wassen. :huh: )
Suzan

Bericht door Suzan »

Jeej. Ik ben uit de brand. :goed:
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar ik heb weer water.
Suzan

Bericht door Suzan »

Uitgeput en met knallende migraine wakker worden. En terwijl je nog in bed ligt, hoor je je pup al onrustig zijn en lichtelijk piepen in de bench. Het buikje zit dus vol en de nood is hoog.

Dat wordt dus niet een hele bak koffie om rustig wakker te worden maar een paar slokjes staand aan het bureau voordat je toch écht met de kleine meid naar buiten moet.
Dus hopla, joggingbroek en rubberlaarzen aan en de hond p&p laten doen.

Eenmaal geleegd is puppy blij, dus moet er druk gespeeld worden. Bij voorkeur met de flink hoog piepende speeltjes. :ster:
Ondertussen al snel m'n medicatie ingenomen, en ik hoop dat dit nu snel z'n werk gaat doen.

Puppy's zijn heerlijke bundeltjes liefde en pret, maar vanaf het moment dat ze hun oogjes openen is het ADHD-olé-stuiterbal en de ene dag is dat beter te handelen dan de andere dag..... :moe:
Suzan

Bericht door Suzan »

... En terwijl ik dit zat te typen, zat ik met een dikke vette glimlach om m'n mond... :) Want ik ben zo gek met m'n kleine meid, niet normaal. :lief:
jannie

Bericht door jannie »

Hoi Suzan,
Snap het helemaal, heb hier een 10 maanden oude pup (herdermix uit Moskou) .

Die kan me ook alle narigheid even laten vergeten.

Veel plezier met jouw pup,

Groetjes Jannie

Ps, sterkte met de migraine
Suzan

Bericht door Suzan »

Zojuist ongewild een mooie dure leren handtas een tintje (of twee) donkerder gemaakt... Er zaten wat krasjes van puppy nageltjes op, en ik dacht "laat ik het leer even de nodige verzorging geven".
(Want ja, deze troela is zuinig op d'r spullen, zeker omdat ik weet dat ik me niet weer een tas in die prijsklasse kan veroorloven. :tralala: )

Maar de schoencreme "middenbruin" van de HEMA blijkt in de praktijk toch wel behoorlijk donkerbruin uit te pakken.
En tja, als je eenmaal begonnen bent, kun je niet meer ophouden met insmeren. :ogen:

Maar ja. Het leer is weer verzorgd, ziet er weer mooi uit en kan nog jaren mee.
Alleen een tikkie donkerder dan hij origineel was... :hmmm:
Suzan

Bericht door Suzan »

.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp