Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Knillis

Bericht door Knillis »

Dat heb ik ook eens ondervonden April. Bij mij was de (grote)teen niet gebroken maar gekneusd en de nagel stond rechtop. :eek:

Het duurt inderdaad wel een flinke poos voordat je je weer zonder pijn kunt voortbewegen. Sterkte ermee.
april

Bericht door april »

Dank je wel Knillis!
Tevy

Bericht door Tevy »

Yes, wat goed Jrs77! :yes: :joepie:

Vanochtend bedacht ik me nog dat je de traplift via crowdfunding kan proberen.
Ik wilde je dat komen vertellen, maar nu blijkt het binnenkort allemaal geregeld te worden, wat een enorme opluchting!

Maar wat wordt er in eerste instantie toch ongelooflijk moeilijk gedaan.
Sara

Bericht door Sara »

Wat fijn Jrs77, dat de traplift geregeld gaat worden.

Ik hoop dat het lopen toch nog wat gaat lukken, natuurlijk!

Bewondering voor hoe je hier nu weer mee dealt! :groots:
Theewater

Bericht door Theewater »

Goed om weer van je te horen Jrs77 en goed ook om te horen dat er voorzichtig verbetering is.

Hoop dat je snel naar huis mag en je de hulpmiddelen krijgt die je nodig hebt maar dat lijkt te lukken zo te lezen.

Waardering voor je doorzettingsvermogen!!
san70

Bericht door san70 »

Even klagen. Zou vandaag bij Meijendel gaan wandelen met een gids. Maar vannacht halve nacht wakker gelegen met pijnlijke tenen. Heb ik nog niet eerder gehad maar is knap irritant. Weet ook niet wat de oorzaak is. Gisteren bij fysio roeiapparaat geprobeerd, misschien is dat het. Google zegt jicht, maar daar heb ik geen zin in. MS is meer dan genoeg ;-).

San

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Suzan

Bericht door Suzan »

Zucht. Vanmorgen heb ik Pipa naar buiten gelaten en haar sindsdien nog niet weer gezien... Normaal komt ze toch elke paar uur wel even thuis om een hapje te eten of een uitgebreide dut te doen.
Maar nee, mevrouw heeft zich al veel te lang niet laten zien. Heb vanavond al buiten staan roepen maar ze heeft zich niet gemeld. :hmmm:

Poezenmoeder is ongerust. Poezenmoeder kan niet slapen.
Poezenmoeder wil haar kleine Pipelapoes thuis hebben.
Suzan

Bericht door Suzan »

Naja... Kom ik net uit bed, staat madam me op te wachten op de overloop."Mjieuuww?" "Voed mij"

Had die troel zich gewoon ergens verstopt. Ach ja... :ogen:
Dit baasje heeft toch geen slaap nodig. Toch? :moe:
Fratema

Gelukkig maar!

Bericht door Fratema »

Gelukkig maar!

En poezebeesten slapen zo'n 18 uur per etmaal heb ik wel es gelezen
Bij ons ligt dat ietsje anders.........................
Riwidi

Bericht door Riwidi »

[QUOTE=Suzan;1096902]Naja... Kom ik net uit bed, staat madam me op te wachten op de overloop."Mjieuuww?" "Voed mij"

Had die troel zich gewoon ergens verstopt. Ach ja... :ogen:
Dit baasje heeft toch geen slaap nodig. Toch? :moe:[/QUOTE]


Ik heb binnenkatten die mochten ze naar buiten glippen niet weglopen , bij raskatten verplicht maatregelen te nemen, dus netjes gedaan.

Maar een van de in dit geval dame , dacht eens leuk te doen , en wat wij deden ,niets hielp , wij wilde naar bed..maar ja ...
Elke instantie gealarmeerd , voor het geval dat.

Uiteindelijk ga je toch redelijk doorgedraaid naar bed en hoor je ineens miaaauw , maar waar vandaan ? Weer op zoek , is madam in de kledingkast gekropen , die ik al tig keer bekeken had , maar schijnbaar had ze pas zin om te voorschijn te komen toen het duidelijk was dat het zoekspelletje voorbij was...

Je bent blij en krijgt gevoelens van , ik zal ..... tegelijkertijd......

En dan kan je eindelijk naar bed , met een onschuldige poes kijkend , zo van , vond je het niet leuk ?

Riwidi
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp