Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Hiero ook huisarrest.
Sneeuw ziet er mooi uit, maar mijn rolstoel heeft geen winterbanden.:moe:
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ja, ik heb mezelf ook maar huisarrest gegeven. Het wit is te fel voor me en ik ben bang dat ik uitglij met mijn slechte balans.

Gister boodschappen gedaan, vandaag lekker in de joggingbroek!
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

[QUOTE=D-Cheryl;1098114]
Gister boodschappen gedaan, vandaag lekker in de joggingbroek![/QUOTE]

Ikke ook met m’n fleecevest erbij.
Suzan

Bericht door Suzan »

Bah, bah, sneeuw in de lucht, oftewel druk in het hoofd.
Ik mag een boon worden, maar zolang als dat ik me al kan herinneren merk ik gelijk aan m'n hoofd of er sneeuw in aantocht of aan het vallen is.

Gelijk een kop met watten en koppijn. Bah.
Theewater

Bericht door Theewater »

Dat is vervelend Suzan. Ik krijg van sneeuw altijd een onrustig gevoel
Suzan

Bericht door Suzan »

... Ach, ik ben gewoon een wandelende barometer, denk ik altijd maar. ;)
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Met de eerste dag sneeuw hier (zaterdag) liep ik meteen alsof ik een zware MS-aanval had. Alles gaat op slot: spieren, gewrichten, bloedsomloop...... Maar de innerlijke onrust die ik voel, had ik nog niet gelinkt aan de sneeuw. Zou best kunnen eigenlijk! ;)

Succes vandaag aan allen die last hebben van sneeuw, op welke manier dan ook!
Draakje

Bericht door Draakje »

De Clonazepam, 1x daags en laagste dosering, geeft mijn benen de kracht van gekookte noodles. Slap dus en levensgevaarlijk als ik op wil staan. Na 2x vallen op de eerste dag dat ik die pil nam ben ik accuut weer gestopt (wederom in overleg met MS vpk).

Ik denk nu aan CBD olie om in ieder geval van die (strek)spasmes af te komen.

Heb binnenkort een afspraak met mijn nieuwe neuroloog (oude neuro gaat met pensioen) en revalidatie arts, dus wil die optie zeker aandragen.
dientje

Bericht door dientje »

ik neem maar een halve voor de nacht,....hoogstends een hele voor de nacht.

overdag doe ik niet meer om die reden , slappe poten .

maar voor de nacht helpt het.
Theewater

Bericht door Theewater »

Dankzij een stel infantiele gasten die het zo nodig vonden keihard knalvuurwerk in de achtertuin te gooien terwijl ik net uit de schuur kwam zit ik nu met een vreselijke pieptoon in m'n oren.
Wat is dat toch voor ongelofelijk ... gedrag; enige vorm van de grijze massa gebruiken is er niet bij :boos::boos::boos:

Moest het ff kwijt
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp