Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

Even op en even klagen....

Bericht door Fratema »

Even op en even klagen....

Ik begin het goed door te krijgen hoe je het beste zo'n tena moet aandoen, ongelukjes zijn een zeldzaamheid tegenwoordig. :joepie:

Maar ik ben hier om te klagen. Dus vanmorgen op tijd naar m'n werk en aansluitend om 13.00u naar de orthopedisch schoenmaker.
M'n voeten zouden worden opgemeten. Nou, nee dus.
Want m'n rechter EVO thuis laten liggen. Kon dus onverrichterzake naar huis. Rijden met de rolstoel. En kreeg ook nog eens een gigantische pijnaanval, neuralgie van mijn linker hiel. Ik was kaduuk toen ik na 3 kwartier thuis was.
poeky

Toename klachten

Bericht door poeky »

Toename klachten

Ook ik wil even van me af mopperen.
Nu al zes weken toename van klachten.
Voornamelijk mijn benen, jee wat kunnen die vervelend doen.

De hele dag gevoelsstoornissen, en niet te zuinig.
En een soort van eigen leven leiden:???:
Dan als klap op de vuurpijl ‘s avonds lekker pijn gaan doen.

Inmiddels wel doorgestuurd naar vu Amsterdam.
Maar nog geen bericht.
Heb wel in een ander topic gevraagd om recente ervaringen, maar helaas daarop weinig reactie.

Kortom het gaat niet echt lekker hier.
Terwijl ik best lang niet op het forum ben geweest omdat ik zo goed als geen toename van klachten had.
Maar nu, bahbah
Riwidi

Ik kan niets meer , BEHEER HELP !

Bericht door Riwidi »

Ik kan niets meer , BEHEER HELP !

Beste beheer,

Ik weet het even niet meer.
Ik ben ingelogd met mijn oude emailadres.
Dit wil ik wijzigen , omdat ik merk dat als ik b.v. mijn wachtwoord kwijt ben , ik niets meer kan zenden , wel ontvangen via mijn oude emailadres.

OOk de beveilingscode kom ik niet voorbij,
Deze is werkelijk niet te lezen voor mij.

Opnieuw registeren heeft geen zin.
Hoe bereik ik jullie ?
Help !
mopper ,mopper , mopper.....

Riwidi
Knillis

Bericht door Knillis »

Je kunt de moderators bereiken via het contactformulier waarin je je probleem kunt aangeven. Onderaan het blad klikken op het woord contact.

Zelf houd ik me met andere forumzaken bezig maar Leeuwtje-nl en/of Sharon kunnen je vast verder helpen.

Ik zal je vraag voor nu even doorspelen en dan komt het vast goed. Mochten er meer problemen zijn dan gewoon het contact forumulier gebruiken.

Succes.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Wat vervelend, Riwidi! Ik begrijp dat je je oude mailadres niet meer gebruikt, dus je een mailtje sturen heeft weinig zin. Neem zoals Knillis zegt even contact op via het contactformulier, dan hebben we meteen je nieuwe mailadres en kunnen we je verder helpen.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

[QUOTE=leeuwtje-nl;1124051]Wat vervelend, Riwidi! Ik begrijp dat je je oude mailadres niet meer gebruikt, dus je een mailtje sturen heeft weinig zin. Neem zoals Knillis zegt even contact op via het contactformulier, dan hebben we meteen je nieuwe mailadres en kunnen we je verder helpen.[/QUOTE]

Dat lukt niet , ik kom niet voorbij de controlecode , hij accepteert niets.....
Vandaar deze poging.
Fratema

Warmte + witte wijn = pudding benen

Bericht door Fratema »

Warmte + witte wijn = pudding benen

Kon zojuist niet staan voor een transfer 😥
D-Cheryl

Dooddoener :boos:

Bericht door D-Cheryl »

Dooddoener :boos:

"Never change a winning team" zei mijn psych vandaag toen ik aangaf na jaren de bijwerkingen zat te zijn en andere meds te willen tegen de overprikkeling.

Hij omschreef zichzelf als een rij-instructeur die bij mij naast een ervaren bestuurder zit.

Volgens mij houdt hij er niet van dat ik zelf dingen uitzoek, meedenk en dan met een plannetje kom... :ogen:
Sharon

Bericht door Sharon »

[QUOTE=Riwidi;1124100]Dat lukt niet , ik kom niet voorbij de controlecode , hij accepteert niets.....
Vandaar deze poging.[/QUOTE]

Riwidi, aangezien je nog wel kunt reageren op het forum neem ik aan dat je nu nog wel ingelogd bent? Zo ja, dan mag je mij een pb sturen met je nieuwe mailadres en zet ik die in je account.
Daarna kan je dan een nieuw wachtwoord instellen.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Hoi Sharon,

Ik heb je een pb gestuurd.
Ik lijk niet helemaal correct te kunnen werken.

Vandaar even via deze weg , alvast bedankt voor het veranderen.
Het staat er nu een beetje vreemd.
Voel me een vreemde in een vertrouwde omgeving, computers en ik , worden waarschijnlijk nooit geen echte vriendjes...
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp