Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

vraagje over android tablet

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Dango

Bericht door Dango »

[QUOTE=Ekster;1020174]Django, ik kan Crop photo nergens meer vinden terwijl ik dat dus wel gebruik voor het bewerken van mijn afbeeldingen voor mijn startscherm.

Waar kan ik dat programma terugvinden? Het staat niet bij applicaties.

Dapowerr, wat is de menuknop op een tablet van Samsung? Als ik in applicatiebeheer zit en ik op de knop midden onderin klik, sluit ik mijn scherm. Meer knoppen heb ik niet.

Trouwens bedankt voor het meedenken allemaal ☺.[/QUOTE]

de menuknop is vanaf Android versie 4.4.2 (?) de linkerknop naast de Homebutton.

Deze moet je een seconde of 3 ingedrukt houden , doe je dit korter dan opent hij de laatst gebruikte programma's etc.
Ekster

Bericht door Ekster »

Django, ik heb Android 5.0 en heb de menuknop gevonden. Dank je, handig om te weten:D. Heb je ook nog enig idee waar ik het programma crop photo kan vinden?

Dapowerr, ik heb gevonden wat je bedoelde en gedaan wat je zei, maar helaas geen resultaat. Voor de zekerheid de tablet opnieuw opgestart, maar dat mocht ook niet baten. Het zal wel voor altijd een mysterie blijven :???:.

Ik moet voortaan maar goed opletten waar ik op klik bij:cool:.
Ekster

Bericht door Ekster »

Nu breekt mijn klomp:ogen:. Als ik een afbeelding voor mijn startscherm bewerk, vraagt hij ook niet meer met welk programma ik die actie wil voltooien en kiest automatisch voor photo-editor.

Ik denk dat bij ik maar ophoud met prutsen:haha:.
Dango

Bericht door Dango »

Misschien nog 1 poging om een Photoeditor van de playstore te downloaden en installeren, misschien dat er dan bij het openen van een afbeelding weer gevraagd wordt waar je deze mee moet openen.

Jammer dat ik niet naast je zit want sommige oplossingen duren een A-4 tje lang maar de tijd is korter.

Misschien een handige Harry in de buurt?

:D:D:D
Ekster

Bericht door Ekster »

Hé Django, het is inderdaad handiger om dit samen te doen in real life dan op deze manier.

Maar goed, eigenlijk zou het opgelost moeten zijn op de manier die Dapowerr aangaf. Ik vind het zo frustrerend als dat dan niet zo is:nerveus:.

Ik moet ook een toets hebben waarbij ik kan kiezen tussen bepaalde toetsenborden. Staat keurig uitgelegd bij de instellingen, maar als ik op die toets druk, krijg ik 5 opties in plaats van 6 en mis ik dus de optie voor de verschillende toetsenborden.:moe:

Het is net of de info niet bij het toestel past en dat vind ik zo raar.

Maar photo-editor staat nog gewoon tussen de apps hoor en daarmee bewerkt hij nu automatisch mijn foto's. Het is Crop photo die ik nu kwijt ben. Heb al in de playstore gekeken, maar daar kon ik die app niet vinden.

Om toch nog een ms-tintje aan dit topic te geven; dit kost zoveel energie waar ik al zo weinig van heb :haha:.

En nee, ik weet zo even geen handige Harry...
Ekster

Bericht door Ekster »

Trouwens Sara, foto bijsnijden heb ik wel gevonden, maar ook daar geen succes ;).
Dango

Bericht door Dango »

Dit is dus enkel irritant als je een afbeelding als achtergrond wilt instellen?

Dan wordt het nu tijd om het los te laten want de energie kan je wel beter gebruiken.

Als ik nog iets tegenkom dan laat ik je het weten.

tsjauw
Ekster

Bericht door Ekster »

Ja, je hebt gelijk; ik moet het loslaten. Ik kan me er dan helemaal in vast bijten, omdat ik vind dat het goed moet kunnen.:p

Maar goed, de energie die er in gaat zitten is inderdaad zonde. Ik kan zo ontzettend moe worden van al dat uitpluizen.

In ieder geval bedankt voor de hulp :goed:.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp