Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ons boek!

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Klopt Jos. Ik ben autistisch, maar meer dan gemiddeld intelligent, dus de problemen vallen mee.
Ken je deze blogger/schrijver : [URL="http://www.ijskastmoeder.nl/"]IJskastmoeder[/URL] ?
Die kan je erg veel vertellen over een tienerdochter met autisme.

t.a.v. Floris : als je op een forum zit te hengelen naar soms intieme medische details van leden, wekt het dan geen verbazing hij zo giftig reageert op de vraag : " hoe heet je vrouw ? ".
Ik ben niet echt geïnteresseerd in haar naam ( als ze al bestaat ). Ik wilde alleen zijn reactie even zien.

Als je een boek schrijft, waarin je vrouw de hoofdrol speelt, is het onvermijdelijk dat ze herkend gaat worden. Je komt namelijk als schrijver op de kaft, en iedereen die jou kent, kent haar ook.
Hier heb je een [URL="http://lebowskipublishers.nl/lp/lieveling/"]voorbeeld van een boek[/URL].
toinetje

Bericht door toinetje »

Nou nou Floris, was het zo erg wat knutselsmurf vroeg? Je reageert alsof hij je pincode vraagt.
Jij stelt evengoed persoonlijke vragen....


Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
Floris

Bericht door Floris »

Het gaat om de manier waarop het gezegd wordt. Dat irriteert mij en vandaar mijn geïrriteerde reactie. Sorry.

Gaan we terug naar het onderwerp??? :o
Kliekje

Bericht door Kliekje »

[QUOTE=Floris;1030727]Lieve kliekje, we willen graag weten of je nog mee wilt doen met ons verhaal... Volgens mij wel. Laat je nog even weten of je ook bepaalde ideeën hebt? We zijn erg benieuwd...[/QUOTE]

Ik was even een paar dagen niet op het net, maar ik ben nog steeds vol enthousiasme.

Of ik bepaalde ideeën heb, ik ben niet zo van het beslissen. Wat ik voorbij heb zien komen vind ik allemaal wel goede ideeën. Ik denk dat ik wel iets kan, met of zonder het MS-idee.

@Jos, ik blog zelf mijn verhaaltjes. Verhaaltjes schrijven vind ik een leuk deel van mijn blog. Het is niet dagelijks, maar ik kan een hoop fantasie laten opborrelen.

Ook mijn persoonlijke verhaaltje omtrent MS wordt niet vergeten. Zo kan ik mijn familie / vrienden / kennissen een beetje op de hoogte houden, voor zover zij dit lezen natuurlijk.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

[QUOTE=Floris;1030845]Het gaat om de manier waarop het gezegd wordt. Dat irriteert mij en vandaar mijn geïrriteerde reactie.[/QUOTE]

Luister eens, Floris de Lichtgeraakte :
Als partner van iemand wiens partner MS heeft, hoef je me niet te vertellen hoe erg het is om MS te hebben.
Dat weet ik al.
Misschien heb je iets te melden over hoe erg het is dat alle aandacht naar haar gaat en dat jij steeds boodschappen moet doen ?
josfromglos

Kommentaren...

Bericht door josfromglos »

Kommentaren...

:D In de wetenschap dat frustratie, irritatie etc. deel is van het 'verwerkingsproces', of dit nu direkt of indirekt is, vind ik de kommentaren hier eigenlijk wel 'verhelderend'.

We gaan toch geen poezie album samenstellen? Des te 'pittiger' (lees: dichter bij de waarheid) des te beter. We hoeven elkaars woonkamers toch niet binnen te vallen?

Nou kom op, 'tijd zat', tenslotte hebben wij in de komende periodes meer tijd dan we hadden voorzien...(Nederlands Elftal?)....:huilen:

Mochten jullie overigens mijn woonkamer wel willen binnenvallen, 'be my guest!', kunnen jullie helpen met het amuseren van mijn dochter, heb ik wat meer tijd om verhaaltjes etc. te schrijven...:D

Jos
Floris

Bericht door Floris »

[Ik ben weg]
josfromglos

Bericht door josfromglos »

Floris, ik hoop van harte dat je niet echt 'weg bent'... Laat je oorspronkelijke idee in godsnaam niet varen! Overigens, ik heb nog niet echt 'intensief' op je website gekeken, maar ga dit spoedig doen! (sorry, veel van mijn resterende energie wordt opgeslokt door mijn o-zo-lieve-<zojuist 18 geworden!>-maar-o-zo-intense dochter...).

Ennuh.., ik begrijp volledig dat je af en toe een uitlaatklep nodig hebt, die echter door omstandigheden niet altijd even aktief is!

Ik kan je vertellen, mijn 'geestelijke gesteldheid' wordt regelmatig op de proef gesteld, DE reden dat ik s'avonds nog steeds 'soelaas' (is this proper dutch?) zoek in een glaasje wijn, dit ondanks de 'bijwerkingen'...

Het ga je goed, 'whatever the circumstances and/or outcome'....
SanSan

Bericht door SanSan »

Zijn er al ontwikkelingen wat betreft dit boek?
SanSan

Bericht door SanSan »

Ik ben benieuwd. :-)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp