Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumweekenden 2016

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
inky

aangmeld hoogeloon

Bericht door inky »

aangmeld hoogeloon

jep ga toch weer naar hoogeloon was vorig jaar aan het twijfelen maar naar een moeilijke periode weer vol goede moed verder
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

Hots! Aangemeld voor Hoogeloon! :D
Morg

Bericht door Morg »

op naar Lemele:D
hillie

Aangemeld voor Hoogeloon!

Bericht door hillie »

Aangemeld voor Hoogeloon!

;) Ik heb mij nu aangemeld voor weekend Hoogeloon! Jippie zin in!
pokey

Bericht door pokey »

Hillie !!

Dat kan toch niet maar zo :'(

Vond het net zo verrassend met jou als roomie <3
E.R.

Lemele

Bericht door E.R. »

Lemele

Ik denk dat ik ook mee ga. :)
Even hier overleggen.
Corinne

Bericht door Corinne »

Ik ga niet mee. Zit nog te denken aan lemele. Maar hoogeloon zit er gewoon niet in. Helaas.
Ria_1962

Lemele

Bericht door Ria_1962 »

Lemele

Hallo allemaal, ik ben al wel een poosje lid van dit forum maar heb er eigenlijk nooit wat mee gedaan.
Ik kreeg van een paar mensen, de opmerking ga toch eens mee naar Lemele, dus heb ik me opgegeven, benieuwd dat het allemaal inhoudt. Houdt me altijd wat afzijdig wat dat betreft dus was een hele stap voor mij. Dit is het voor even, :)
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Ik zit nog ff te denken of ik zal gaan. Als ik ga wordt het Hoogeloon.
Vorig jaar door hectische tijd niet gegaan, maar miste het wel.
Dit jaar eens kijken of ik zal gaan of niet. Hopelijk blijft het rustig dit jaar en kan ik wel mee...
Ria_1962

Bericht door Ria_1962 »

goedemorgen, ik geloof dat ik 4 berichten heb maar ik zie niet hoe ik die kan lezen, ben er nog niet zo in thuis vrees ik :)
:o
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp