Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumweekenden 2016

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
MS-Express

Forumweekenden 2016

Bericht door MS-Express »

[B]Forumweekenden 2016[/B]

Vanaf nu is het mogelijk om je aan te melden voor de forumweekenden van dit jaar.
Tijdens de weekenden kan je in een ongedwongen sfeer kennismaken met elkaar, leren van elkaar, maar ook vooral plezier maken met elkaar.

Ben je relatief nieuw op het forum en lijkt je zo’n weekend met "soortgenootjes" een beetje eng en durf je het (nog) niet aan?
Laat je dan door de andere deelnemers overtuigen dat het de moeite waard is om toch te gaan.


[B]Data forumweekenden 2016:[/B]
Net als voorgaande jaren gaan we het weekend na Hemelvaart naar Lemele.
Het weekend in Hoogeloon heeft als “vaste plaats” : het weekend na Prinsjesdag.

Lemele: 6 - 9 mei
Hoogeloon: 23 - 26 september

[B]Deelnemersbijdrage[/B]
Dankzij sponsoren en een bijdrage uit het Wout Kalkman Fonds kunnen we de forumweekenden voor een relatief laag bedrag aanbieden.
De deelnemersbijdrage is dit jaar gesteld op €100,- Dat is iets meer dan het afgelopen jaar, maar nodig vanwege de doorgevoerde prijsverhogingen.

Net als voorgaande jaren kan het Wout Kalkman Fonds een helpende hand bieden wanneer ook het gereduceerde tarief problematisch is. Als dat het geval is, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

De lage deelnamekosten (€ 100,-) geldt voor één weekend per jaar. Mensen die beide weekenden meegaan betalen voor het tweede weekend €260,-

NB: Voor Hoogeloon vragen we op locatie een borg voor de kamersleutel van €25,- per sleutel.
Deze borg krijg je bij inlevering van de kamersleutel terug.


[B]Reservelijst[/B]
Omdat we zoveel mogelijk mensen de gelegenheid willen bieden een weekend mee te maken, laten we mensen die zich voor beide weekenden aanmelden een voorkeursweekend aangeven.

Voor het andere weekend kom je dan eerste instantie op de reservelijst te staan. Zes weken voor aanvang van het weekend gaan we kijken of en hoeveel mensen er van de reservelijst mee kunnen.


[B]BBQ[/B]
Op de zondagmiddag houden we een BBQ. Voor deelnemers aan het weekend is dit inclusief, mensen die alleen tijdens de BBQ komen betalen €15,- p.p.

Zo bieden we MenSen waarvoor een heel weekend teveel is de gelegenheid om andere forumleden te ontmoeten. Tijdens de BBQ zijn ook partners van harte welkom.

Aanmelden voor de BBQ in Lemele (zondag 8 mei) doe je door een email te sturen naar: [COLOR=Black][EMAIL="lemele@ms-express.nl"]lemele@ms-express.nl[/EMAIL]
Aanmelden voor de BBQ in Hoogeloon (zondag 25 september) doe je door een email te sturen naar: [EMAIL="hoogeloon@ms-express.nl"]hoogeloon@ms-express.nl[/EMAIL]


[B]Verzorging[/B]
Heb je zin maar durf je het niet aan omdat je verzorging nodig hebt? Meld je dan toch aan. We hebben een fantastisch zorgteam en in goed overleg is er vaak meer mogelijk dan je zelf denkt.


[B]Aanmelden of vragen?[/B]
Lijkt het je leuk om een weekend met forumgenootjes door te brengen?

[B]Stuur een email:[/B]
Voor het weekend in Lemele naar: [EMAIL="lemele@ms-express.nl"]lemele@ms-express.nl[/EMAIL]
Voor het weekend in Hoogeloon naar: [EMAIL="hoogeloon@ms-express.nl"]hoogeloon@ms-express.nl[/EMAIL]

[B]Deelnemers Lemele:
[/B]4kleintjes
Angel@
Artemis-
Bemmel
Caesar
Candy
Ducaatje
Edwin Haveman
Elroyv
E.R.
Ferry
Gerrit
Hannes
Ilone
Janine_D
Janny2
Klooriaantje
Lian
Mariahtj
M-essie
Mickey16
MissGarfield
Morg
Pike
Pippi
pokey
Ria_1962
Roelof
Sietje
soMS
Speedy
Staszek47
Sylvia de G
Zonnestraaltje

[B]Zorgteam:[/B]
Anne
Laura
Milly
Monique

[B]BBQ:
[/B]Martijn (Janine-D)
Co (Zonnestraaltje)
Tjerk (Artemis)


[IMG]http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/ ... /event.png[/IMG]
[IMG]http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/ ... /event.png[/IMG]
[/COLOR]
Artemis-

Lemele.

Bericht door Artemis- »

Lemele.

Gezellig...:goed:
pokey

Bericht door pokey »

mijn aanmeld mail is al weg !!!!

lemele !!!!!!!!!!!!!!
Janine_D

Bericht door Janine_D »

En mezelf ook aangemeld voor Lemele! :-D

Verstuurd vanaf mijn SM-N7505 met Tapatalk
kootje

Bericht door kootje »

ook ik heb het gedaan voor mijn doen erg op tijd whaha
Bemmel

LEMELE

Bericht door Bemmel »

LEMELE

Ik heb me op gegeven voor Lemele.:joepie::feest:
elsepels

Hoogeloon

Bericht door elsepels »

Hoogeloon

Mijn aanmelding is al doorgestuurd:D:D:D

Els
klooriaantje

Voor pret kan weer Beginnen

Bericht door klooriaantje »

Voor pret kan weer Beginnen

:joepie::joepie::joepie: Aangemeld voor Beide Weekenden met Lemele als eerste Keuze :cool:
sietje

Bericht door sietje »

Ook aangemeld vor beide weekenden.
:feest::feest::feest:
zonnestraaltje †'21

Bericht door zonnestraaltje †'21 »

Lemele !:D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp