Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ms collecte week

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
gebke

ms collecte week

Bericht door gebke »

hebben jullie iets gemerkt dat het afgelopen week collecte week voor ms was ik niet alleen dat mijn dochtter en kleinzoon liepen met de bus
Mariette68

Bericht door Mariette68 »

Nee niemand gezien hier. Ik moet zeggen dat ik in een buitengebied woon maar normaliter komen collectanten wel aan de deur...en ik geen alleen omdat ze voor 3 huizen de moeite namen het hele dijkje af te gaan ;-) Maar nee dus, niemand afgelopen week.
Klick

Bericht door Klick »

Niemand gezien hier :(
Suzan

Bericht door Suzan »

Normaal gesproken komt hier elke week wel een collecte langs de deur (het is hier een sociaal dorp waar gul gegeven wordt), maar ik heb deze week niemand gezien... :weetniet:

Apart. Misschien volgend jaar maar eens kijken of ik me ergens aan kan melden om te collecteren.
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Jazeker, bij mij geweest, ondanks de NEE sticker op de deur...:D
We wonen in klein dorp, dus men weet wel hoe en wat.
tracy

Bericht door tracy »

Nee niets gezien. We wonen in het buitengebied, maar geven altijd wat, want als men de moeite neemt om bij ons te komen. Dan geven we ook wat. De Hartstichting, KWF, Nierstichting etc weten dat ook.
julia1991

Bericht door julia1991 »

Jazeker. Ik heb zelf gecollecteerd dit jaar.

Moet ik wel zeggen dat ik een grote wijk had.
En ik niet alle straten heb kunnen doen. (Geen idee hoe dat in andere gemeentes gaat)

Oh en ik heb 1 x reclame voorbij horen komen op de radio.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik heb ook gecollecteerd.
Het is zo dat collectanten zich aanmelden en bij voorkeur in hun eigen wijk lopen. Als er dus niemand uit jouw wijk zich heeft gemeld om te collecteren, dan wordt er in die wijk ook niet gelopen.

Ik krijg ook af en toe de opmerking dat er eerder nooit voor MS gecollecteerd werd en nu al 3 jaar achter elkaar. ;) En dat klopt, want ik collecteer nu voor het 3e jaar.

Ik heb ook een redelijk grote wijk en kom dus niet terug als er iemand niet thuis is. Dus als ik bij je aan de deur stond terwijl je er niet was, dan is er volgend jaar weer een kans.

Ook heb ik wel eens in een straat gelopen waar de opbrengst van 24 huizen in totaal slechts 1 euro was. Die straat sla ik voortaan dus ook over.

Overigens is er ook een digitale collectebus: [url]http://www.nationaalmsfonds.nl/help-mee ... alige-gift[/url]
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Hier is helaas ook niemand geweest; ik ga de 'digitale collectebus' maar gebruiken.
(Ik heb regelmatig voor verschillende organisaties gecollecteerd, maar om nu met de rolstoel voor MS te gaan collecteren voelt niet helemaal prettig)
Sharon

Bericht door Sharon »

Hier in het dorp is er volop gecollecteerd. Respect voor al die toppers die langs de deuren zijn gegaan :klap:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp