Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Knipoog/Niels is afgelopen zondagavond overleden

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
gebke

Bericht door gebke »

Beste familie en vrienden van Niels gecondoleerd met het verlies

Het was een man die erg op zichzelf was want ik las beneden dat hij was overleden en dan zie je de advertentie hier


Toen dacht ik he dat is de zelfde .

Lig je 1 etage hoger in je bed ja de wereld is vreemd

Sterkte allemaal
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Familie en vrienden, heel veel sterkte. Zeker ook voor jou, Anna.
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Wat schrok ik van de trieste boodschap. Niels die een pakje gitane uit Frankrijk voor me wilde meenemen. Hij kan het grapje niet meer uitvoeren.

Niels tot ooit! Allen die hem missen, wens ik veel herinneringen toe!
san70

Bericht door san70 »

Wat een verdrietig bericht. Annick, ik had je bericht over het hoofd gezien, 'gelukkig' vertelde Mispeltje het me gisteren.
Wat moet dit moeilijk zijn voor jou, gecondoleerd en heel veel sterkte!
:knuffel:

San
PrinsJohn

Bericht door PrinsJohn »

Niels,
De laatste keer dat we elkaar spraken was op het terras in Scheveningen. We waren daar voor de foto shoot van
MS-ontbloot 2 .
Je zal het boek niet gezien hebben maar je staat erin !
John
josfromglos

oprecht mede'leven'

Bericht door josfromglos »

oprecht mede'leven'

Wat een diep diep treurig bericht. Ook ik 'heb' MS, ook ik heb/ wij hebben een dochter met een serieuze handikap....., maar we zijn nog steeds 'spring'levend, dit in tegenstelling tot wat ik zojuist gelezen heb over Niels en zijn dochter.

Dus dit is dus een zeer tragisch voorbeeld van 'Het kan altijd nog slechter'....

Ik wens de achterblijvende familie veel sterkte, heel veel sterkte toe in deze hele moeilijke dagen.

Jos
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

De dag door mijn ogen:

[URL="https://www.youtube.com/watch?v=Kr-P2TRUmm8"]Dichterbij dan ooit - Blöf[/URL]

[I]Wie legt me uit hoe alles werkt
hoe groot het gat is tussen nu en nooit
En hoe het komt dat ik nu merk
Jij bent weg maar dichterbij dan ooit[/I]

Vandaag was het laatste afscheid van Niels op een mooie locatie in de bossen, naar binnen begeleid door vrienden en familie. Naast de kist twee lantaarns, een met een foto van zijn dochter en met een foto van Niels met in elk een kaars die door zijn neefjes werd aangestoken.

Een warm en emotioneel samenzijn met familie en vrienden van Niels. Die door zijn moeder werd omschreven als o.a. koppig, eigenwijs, liefdevol en sociaal. Iemand die snel volwassen werd, nadat zijn vader een hersenbloeding kreeg.

Die als baby de wereled al leek te omarmen en als kind alles wilde weten van de waarom-fase, naar de 'ja maar...' fase en dan vooral ook met veel argumenten komen waarom het dan 'ja maar...' moest zijn. Liefdevolle herinneringen aan een zoon die veel heeft meegemaakt en veel te vroeg afscheid heeft moeten nemen van zijn lieve dochter en daarna van het leven.

[URL="https://www.youtube.com/watch?v=YQIiyx4RS34"]Zo stil - Blöf[/URL]

Door zijn zus herinnerd als de grote broer die haar kwam halen uit die ene kroeg waar ze eigenlijk niet meer naar toe mocht, die van PSV hield, terwijl zij fan van Ajax heeft, waar ze elkaar heerlijk mee konden plagen. Niels die plaagde toen Ajax net geen kampioen werd en PSV, die als kind op vakantie poseerde met een Ajax-shirt met o.a. uitgestoken tong.

De grote broer die toen haar tweeling geboren werd gelijk met twee beren aan het bed stond, gelukkig zonder PSV. Dat kwam later, toen ze de jongens bij oma aantrof met en PSV-slab om. De broer van wie ze veel te vroeg afscheid heeft moeten nemen. Maar ook de broer die nu weer bij zijn lieve Bente is en met haar danst.

[URL="dansen aan zee"]
Dansen aan zee - Blöf[/URL]

En mooi gedicht over afscheid nemen van een zieke vriend en Niels in het bijzonder.

[URL="https://www.youtube.com/watch?v=oyWVyJx6yKY"]Qui a le droit - Patrick Bruel[/URL]

Doorweven het verhaal namens de familie verteld over de Niels door de uitvaartleidster.

En dan komt het moment dat op de klanken van Guus Meeuwis (ik weet de titel van het nummer helaas niet) Niels door zijn familie en naaste vrienden uitgeleide wordt gedaan om samen met hen naar het crematorium in Ede te gaan, waar zij als allerlaatste afscheid van hem hebben genomen.

De bloemen namens het forum zijn dankbaar ontvangen en zijn na vandaag ook weer meegegaan met de ouders van Niels.

[IMG]http://i64.tinypic.com/nd31w5.jpg[/IMG]
Herenigd met je dochter...tot ooit
De MenSen van het MSweb forum

Met de kleuren rood wit als kleine hint naar zijn sportliefde PSV

En prachtig afscheid, maar zo moeilijk....zelf al waren we uit elkaar gegroeid, ik wat meer dan hij... Uit het oog, maar nooit helemaal uit het hart.

Greet, Joël, Dagmar, Gerard, Xander & Pascal, nogmaals heel, heel veel sterkte.
Ilone

Bericht door Ilone »

Nog steeds onwerkelijk :nee:
Rust zacht Niels....

Annick voor jou heel veel sterkte gewenst, bedankt voor hoe je alles hebt verwoord :knuffel:

Veel sterkte gewenst ook voor alle familie en dierbaren van Niels...
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Beste Annick, gecondoleerd met het verlies van Niels.

Fam./vrienden en kennissen ook gecondoleerd met het verlies van jullie Niels.

R.I.P. lieve Niels en "tot ooit".

Groet Yvonne.
mrtelex

Bericht door mrtelex »

Gecondoleerd
Wat een kracht heb jij Anna, ik ken je niet maar wat jij via dit formulier deelt is heel erg krachtig en liefdevol.
Erik

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp