Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Oproep: MS-patiënt in Dordrecht

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
SanSan

Oproep: MS-patiënt in Dordrecht

Bericht door SanSan »

Goedenavond. :-)

Een aantal weken geleden was ik in Kruidvat in het centrum van Dordrecht, en ik kwam daar een vrouw tegen die haar (rode) wandelstok (kruk) kwijt was. Ze zei: "Ik heb MS." Ik zei: "Ik ook", maar ik weet niet zeker of ze dat gehoord heeft.

Ik hielp haar zoeken naar die kruk, maar ik kon 'm ook niet vinden. Gelukkig vond een personeelslid 'm.

Ik plaats deze oproep in de hoop dat die vrouw dit leest, en mij nog kan herinneren. Ik zou namelijk heel graag in contact willen komen met MS-patiënten uit mijn omgeving.

Zelf woon ik middenin het centrum van Dordrecht. Kruidvat kan ik nét niet zien vanuit mijn slaapkamerraam. De voormalige V&D wel. Dit ter indicatie van waar ik ongeveer woon, voor de mensen die Dordrecht centrum kennen. :-)

Ik ben benieuwd! :-)
SanSan

Bericht door SanSan »

Goedemorgen!

Vanochtend om 8.30 uur zag ik deze vrouw weer (in de Hofstraat).

Je zei heel spontaan 'goedemorgen' tegen me en ik groette jou ook. Ik had geen tijd voor een praatje, want ik bracht mijn kleuter naar school (en we waren al te laat...), maar hopelijk lees je dit en stuur je mij een berichtje, want - aangezien je waarschijnlijk heel vlak bij mj woont - lijkt het me heel leuk om je te leren kennen!
Kobus

Bericht door Kobus »

verkeerd geplaatst:o
Kobus

Bericht door Kobus »

Beter nog een keer je laatste reactie plaatsen SanSan / nu staat mijn verkeerde toestand bovenaan :o
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Ik ging enige tijd naar een lotgenoten groep in Dordrecht. Misschien is het wat voor jou om daar heen te gaan? Dit is vanuit MS vereniging Nederland. Misschien komt die vrouw daar ook wel. Nu ik erover nadenk zitten er daar wel een aantal vrouwen met wandelstok/kruk.
Ik zou zeggen geef het een kans. Is een hele gezellige groep, vond het altijd erg leuk om erheen te gaan ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp