Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Na een paar bewogen jaren ben ik er weer.....

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Poemeltje

Na een paar bewogen jaren ben ik er weer.....

Bericht door Poemeltje »

Hallo allemaal,


de meeste van jullie kennen mij nog wel....altijd vrolijk en een goed woord voor een ieder die het wel kon/kan gebruiken

helaas heb ik 3 jaar geleden een heftige terugval gehad....
toen het revalideren voorbij was....kon ik me weer redelijk redden

nog geen 3 maanden later....kreeg ik een Herseninfarct....toen moest ik weer revalideren....en een jaar later kreeg ik er nog een:huilen:

dit alles was/is ook zwaar voor mijn Janneman....inmiddels is hij naar 2 ziekte jaren (Burn-out) in de WIA

de klappen zijn groot geweest.....en samen kabbelen we de dagen voort....we kunnen elkaar goed opvangen nu...maar een beetje meer rust ga ik dit jaar toch echt aan sinterklaas vragen hoor:huh:

ik kan nog niet op alles reageren....want mijn energie is erg beperkt....
maar ik lees inmiddels wel mee hoor:ogen:

ik lees al wel weer een tijdje mee....
sill

Bericht door sill »

Wat heftig zeg. Sterkte
Knillis

Bericht door Knillis »

Welkom terug Poemeltje. Geweldig dat je weer in staat bent het forum weer wat te volgen na een heel heftige periode.

Je naam komt mij nog heel bekend voor, maar ik heb geen idee hoe lang je hier niet bent geweestn, is vast al een laar jasr terug.

Hopelijk brengt Sint jullie een hele grote zak vol met rust en het nodige geluk. Nog even flink zingen bij de kachel dan komt het vast voor elkaar.
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Hallo Marianne,

Phoe wat heftig wat je schrijft. :huilen:

Welkom terug bij ons op het forum. Hoe goed het met je muziek maken?

Doe je dat nog wel? En het zingen gaat dat ook nog wel? :???:

In ieder geval ben je terug op het MS-nest, en we hopen weer veel van je te genieten! ;)

Liefs en een dikke knuffel, Yvonne.
Poemeltje

Bericht door Poemeltje »

Helaas.....dat gaat niet meer Yvonne:huilen:
dientje

Bericht door dientje »

veel gebeurd!,.....veel sterkte en zover mogelijk beterschap...en rustig aan !
Sara

Bericht door Sara »

Jeetje Poemeltje, wat een verhaal.

Hopelijk komen jullie nu in rustiger vaarwater! Welkom terug in ieder geval :).
Snowym

Bericht door Snowym »

Welkom terug. Hopelijk komen er nu een aantal rustige jaren voor jullie.
Poemeltje

Bericht door Poemeltje »

Dank voor t lezen en reactie's....
Molly74

Bericht door Molly74 »

Poeh, dat is niet mis zeg. :( Ik ken je verder niet (ben pas op het forum), maar dit is wel de zogenaamde 'hoofdprijs' zeg. Ik hoop dat Sinterklaas je inderdaad wat meer rust kan geven! Kon zoiets maar hè... Sterkte met alles.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp