Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Kerstpresentje voor huishoudelijke hulp

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fia

Kerstpresentje voor huishoudelijke hulp

Bericht door Fia »

Nu het alweer bijna kerst is heb ik even een vraagje.

We hebben een hele lieve huishoudelijke hulp voor 2 uurtjes per week. Ik wil haar graag iets leuks geven voor de kerst.

Zelf denk ik aan een VVV bon oid. Maar van hoeveel?? En ik vind het ook wel leuk om iets echt kerstig te geven. Dus vandaar dat ik advies/inspiratie zoek.

Wat geven jullie aan jullie huishoudelijke hulp?

Liefs,

Fia
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar wij geven meestal een doos met diverse dingen. Bijv een set kaarsen pakjes thee wat lekkers chocolade enz. De Action is een dankbare winkel en het gast meer om de attentie zelf dan de daadwerkelijke kosten

Het hangt ook af waar je hulp van houdt. Een fles wijn kan bijv ook
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb momenteel een super creatieve hulp die overal iets leuks van weet te maken.

Het gaat mij, als "a creatieveling" echt niet lukken iets creatiefs te maken helaas.

Ik haal een bon bij de Etos van 10 euro en koop daar een tube douche zeep bij. Ze pakken dat tegenwoordig erg gezellig in.

Het gaat uiteindelijk om het gebaar denk ik dan maar.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Wat ik zelf altijd leuk vind om te geven (en te krijgen): een klein bio-pakketje. Een bijzondere pasta, potje saus, pakje speciale thee, een niet alledaags stuk fruit of groente... Je kunt er alle kanten mee op, ook in prijs! En dan bij elkaar in doorzichtig inpakfolie ofzo. Maar ik heb geen huishoudelijke hulp. ;)
Lanah

Bericht door Lanah »

Een aantal jaar geleden had ik een nieuwe hulp en kocht ik kerstchocolaatjes. Bleek dat ze allergisch was voor noten.

Gelukkig is ze gebleven en ik ben erg blij met haar (en zij met ons).

Ik koop nu al een aantal jaar een kerststukje bij de supermarkt. Staat vrolijk op de tafel en je kunt ze kopen in allerlei prijsklasses. Ik kies meestal de middenmoot. Niet de duurste, niet de goedkoopste.

Voor mij makkelijk mee te nemen met de wekelijkse boodschappen, maar voor haar iets lastiger op de fiets. Maar dat komt goed!
benka

Bericht door benka »

van t vrij besteedbaar bedrag pgb koop ik kerstpakketten
wilm

Bericht door wilm »

Is dat voor huishoudelijke hulp particulier of via organisatie, doen jullie het dan ook?
Billy

Bericht door Billy »

Ik geef mijn HH ook altijd iets, meestal wat dingetjes bij elkaar, cadeaubon en dan idd in de plastic folie ;).

Wilm heb mijn hulp via de WMO
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

Hier nog een die de HH wat geeft met de kerst, een stukje waardering voor wat ze allemaal doet.
Doe ik trouwens ook met haar verjaardag.
Het gaat erom dat je erom denkt, hoeft niet groot of duur te zijn. Probeer wel een beetje creatief te zijn/blijven.
Heb ook HH via de WMO.
Fia

Bericht door Fia »

Mijn hh hulp is particulier. Ik zie het als een stukje waardering.

Denk dat ik morgen ff langs de action rij. Biopakketje klinkt ook leuk, maar ik woon echt in een dorp. Kerststuje is ook leuk. Ik denk nig ff verder.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Liefs,

Fia
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp