Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

SP MS: Ik lijk te moeten capituleren...

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Toch opmerkelijk dat de arts een andere toon aansloeg.:???:

Wat vervelend dat de informatie vanuit dit verpleeghuis op zich laat wachten, zodat je nog niet naar een ander verpleeghuis kunt.
Sterkte met alles!
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Ik moet nog steeds wachten. Het wordt allemaal zo vertraagd vanuit hier. De cliëntondersteuner van Zorgbelang heeft contact met een verpleeghuis dat mij de zorg kan bieden en waar ik terecht kan. Maar het loopt totaal niet vanuit waar ik nu ben.

Er zijn meer dingen die hier niet goed gaan. Teveel om te vertellen. Stuur mij een PB dan kan ik meer info geven
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Je hebt een PB-tje
san70

Bericht door san70 »

Het is al een tijdje stil hier. Hoe gaat het nu met je Ruitje?

San
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Even een kort berichtje. Later vandaag meer.

Ik ben nog niet verhuisd. Wel ingeschreven op wachtlijst bij een verpleeghuis waar ik graag heen wil.

Later vandaag meer.
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Even wat meer info. Ik ben nog steeds niet verhuisd. Dus wel al ingeschreven bij een ander verpleeghuis maar het schiet niet echt op.

Ik moet hier wel zo snel mogelijk weg. Hier komt het niet meer goed.

Ondertussen is de cliëntondersteuner met van alles bezig. Maar het kost dus tijd.

Er is teveel gebeurd en er gebeurt nog veel wat ik hier niet allemaal kan neerzetten en het kost me ook teveel energie. Typen gaat niet en ik moet het inspreken. Maar dan moet ik het nog corrigeren en dat gaat niet zo makkelijk.

Mijn handfunctie wordt ook steeds slechter.

Stuur anders een PB dan kan ik kort wat punten noemen maar geen uitgebreide verhalen.
wilm

Bericht door wilm »

vreselijk zeg ruitje

die stress doet je lichaam ook zeker geen goed

hoop dat spoedig je kan verhuizen en je rust krijgt

:knuffel::knuffel::knuffel:
Fratema

Je hebt zo een PB

Bericht door Fratema »

Je hebt zo een PB

:)
Marijkezeebreg

Sp ms, ruitje en fratema, ik ben erg onder de indruk van jullie.

Bericht door Marijkezeebreg »

Sp ms, ruitje en fratema, ik ben erg onder de indruk van jullie.

Ik heb de hele topic gelezen en ik heb veel bewondering voor jullie allebei. Ik sta aan het begin van het traject, heb waarschijnlijk pp ms, en moet nog ontdekken wat dat inhoudt. Ik wens jullie allebei veel sterkte met jullie lijf en leden. Een hele dikke knuffel van mij voor jullie allebei.:knuffel:
Fratema

Beste Marijke

Bericht door Fratema »

Beste Marijke

Dank je!

Ter geruststelling 3 dingen:
1. iedere MS verloopt anders
2. ik heb nu ruim 25 jaar MS, kan veel dingen niet meer maar ook nog heel veel wel. Ik heb een baan, vrienden en een geweldig gezin
3. ondanks mijn MS ben ik nog steeds een gelukkig man

Fijn dat je dit forum hebt gevonden, leesvoer voor weken :)

Groetjes vanuit Deventer city
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp