Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

SP MS: Ik lijk te moeten capituleren...

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
june

Bericht door june »

Lieve Ruitje, ik kom jou weer heel veel knuffels brengen. :knuffel::knuffel::knuffel::knuffel::knuffel::knuffel:
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Hoe is het nu Ruitje, is er al uitzicht op een verhuizing?

:knuffel:
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Ik heb al een hele tijd niet gereageerd.

Er is veel gebeurd. Ik ben nog steeds in het zelfde verpleeghuis helaas. De persoon van zorgbelang is nu bezig met een ander verpleeghuis en mogelijk de optie hospice.

Neuroloog die was ingeschakeld door het CCE vond mijn toestand erg slecht.

Het duurt allemaal erg lang en ondertussen is mijn pijn alleen maar erger geworden, ook door het lucht wissel matras dat ik nu heb gekregen. Het voelt voor mij keihard en het liggen is een groot drama geworden voor mij. Maar er wordt verder niets aangedaan.

Het lijden begint ondraaglijk te worden.


Wie meer wil weten kan een PB sturen. Dan geef ik mijn mailadres want via de mail is het voor mij makkelijker te reageren dan via het forum.
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Heel veel kracht gewenst :knuffel:
miszzwen

Bericht door miszzwen »

Ook van uit hier heel veel kracht gewenst! 🍀 🍀:knuffel::knuffel: :knuffel:
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Ach Ruitje toch..... wat vragen ze toch allemaal van je ?
Ik maak een diepe buiging voor je , en wens je heel heel veel sterkte !

Riwidi
vlindie

Bericht door vlindie »

Lieve Ruitje

Iedere als ik kijk hier bij jou hoop dat het ietsje beter met je gaat,het doet me pijn dat dit niet het geval is.....wat moet je toch veel doormaken.....
Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen....lieve ruitje.

liefs vlindie
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Lieve Ruitje, ik ben er stil van, dat jij zo lijden moet; weet dat ik iedere dag voor je bid, dat doe ik al maanden.
Heel veel sterkte!
Nette

Bericht door Nette »

:knuffel::knuffel::knuffel:
Sara

Bericht door Sara »

Ach, lieve Ruitje, heel veel sterkte voor jou!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp